Aa zo en nog ni véél sneeuw gehad daar ?? meestal regio Kortrijk-Roeselare toch wel ??
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Haha tja sneeuw kun je niet vivo krijgen dat zou wel raar zijn xd het sneeuwt in vdaal fiks zuidwest veluwe is dat haha ik hoop dat die bui die over brabant nog iets samen trekt met limburg xd dan zitte we ingesneeuwt morgen! Haha klopt het dat niet plaksneeuw ligter weegt dan wel plaksneeuw???
Ja,oké ma is toch niet allemaal sneeuw hé...zit véél tssn met opklaringen...gelukkig maar anders was het hier nu geen -4°
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Net terug gereden na werk vanuit Scheveningen naar Zoeterwoude.
Als er reden is om een weeralarm af te geven dan zou dat nu zijn.
Gelukkig Jeep met 4x4 dus de linkerbaan was vrij...
Nog een kleine opmerking trouwens; de buienradar hier op onweer-online, en die op buienradar.nl zijn vaak overdreven optimistisch, op het moment van schrijven zou het hier met bakken uit de hemel moeten vallen. Als ik naar de buienradar kijk van het KNMI komt dit een stuk meer overeen met de huidige situatie, lichte sneeuw.
Jackpot voor Twente?
Eerder jackpot voor provincie utrecht gelderland flevoland xd
en zicht is zeer slecht en blijft maar zwaar sneeuwen hier in nootdorp niet normaal dit.
om bang van te worden zoveel valt er momenteel.
en als er morgen nog meer wordt verwacht nou ik hou me hart vast voor verkeer snelwegen onder dik laag sneeuw.
Strooiwagens nergens te bekenen en sneeuwschuivers ook niet.
Wel al pakje sneeuw, maar minste van belgie en morgen is blijkbaar ook het meeste voor oosten, en normaal niets voor west vl?
en ik denk, gezien de draaiïng, dat we hier in het midden de hele staart over ons heen krijgen.
En morgen ook nog genoeg, dus zal Maandag wel weer een drama worden, aangezien ik voor m'n werk de hele dag op de weg zit
over onzinnige berichten gesproken...
Overigens, het is amper bij te houden met lezen op dit forum zeg....echt waanzinnig hard gaat het hier met posten..
Zeker laat maar komen. Morgen komt die neerslag behoorlijk eind het land in. van zeeland tot twente sneeuw morgen tot 10 cm.
vannacht misschien wel 8 a 10
morgen nog eens 5 ofzo
top!