en morgenmiddag om een uur of 4 zijn we weer aan de beurt als ik de buienradar mag geloven
Moet je geen winterslaap houden he, straks ontwaak je medio mei en heb je het hele spektakel gemist,.
goedenavond allemaal, veel sneeuw hier in Den Haag. Heb op aanraden van Jan (hij wil 6000 leden) mij maar ingeschreven, want volg site al een lange tijd en helemaal top.
Zo en nu weer terug naar lantaarnpaalstaren
Komt wel goed zo te zien!
Als ik de radarbeelden zo bekijken krijgen we nog wel een en ander vannacht.
Zwolle ligt ook niet enorm veel of zo, maarrrr mij hoor je niet klagen.
Ben al lang blij dat het wit is hier
Iemand een inschatting wat ik hier nog kan verwachten aan sneeuw? Het is wat lastig om alle pagina's terug te lezen omdat
Ik met mijn blackberry nu op het forum zit en het dan wel erg lang duurt..
Ik wou morgen ook weg, omdat we naar een kerstmarkt in Hasselt wilden gaan. Als mijn weg vrij is, dan zal de rest ook wel te doen zijn tot aan waar ik moet zijn. (Ik rij met iemand mee vanaf de grens)
Kom net het cafe uit en het is het verdomde koud. Even aan het praten met de uitsmijter over dat het kan gaan sneeuwen. En tataa een paar kleine vlokjes. nog niets spectaculair maar toch.
effe of topic.
Morgen weer dickens in Deventer, wees gewaarschuwd, erg druk. Neem geen kinderen en of buggy's mee
Ja volgens de kaart op vorige pagina wel http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=203477