Ik zit dat forum eens eens door te lezen,maar daar zijn ze niet zó fanatiek als hier.
Daar zijn ze trouwens wel een stuk geordender met onderwerp verdeling.
Ik zal er eens vaker op letten, met name de noordelijke regio en België
Het wordt steeds duidelijker dat het gebied onder limburg verder in gaat draaien en niet onder limburg door Duitsland ingaat!
Denk je hierin gelijk gaat krijgen.
Dat neerslag gebied bij Brest is ook flink aan het intensiveren.
hoop nog steeds op een paar cm. leuk voor de kids of is het valse hoop hoop van niet
je mag wel een paar cm sneeuw van den haag hebben, wij hebben genoeg
Ik geef toe, we zijn rijkelijk bedeeld voorlopig. Momenteel matige sneeuwval. De strooiwagens die er tot een uur geleden rondreden zijn onverrichter zake huiswaarts gekeerd.
Op dit moment in ieder geval matige sneeuwval. Alles wat niet wit meer was door vegen en strooiauto's is nu weer mooi maagdelijk wit
Op naar de 20 cm zeg ik maar !
( op dit moment zo rond de 14 a 15 cm hier)
Plaatje deed trouwens mijn fantasie werken want zie hier een mooie sneeuwdraak boven NL met een prooi in zijn mond.. ( de dooi ?)
Die staart gaat niet naar het noorden maar N / NO. Midden Nederland heeft dus een goede vanacht.
Daar zijn ze trouwens wel een stuk geordender met onderwerp verdeling.
Ik zal er eens vaker op letten, met name de noordelijke regio en België
Idd maar ik lees enkel de observaties...anders is het teveel werk
maar voor mijn regio een zeer goeie barometer
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
We gaan het zien met een uur of 2...:D
Eerst even langs elburg he jongens!!! Boven zwolle in een straal van 30km tot stilstand tot morgenmiddag!!! Ligt hier nog 5 cm op de picknicktafel buiten dus er kan nog wel wat bij!!
Komt dat dan hierover ?
En brest is Frankrijk ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Sneeuw in West-Brabant: bussen de remise in
[UPDATE 23.00u] BREDA - In de regio Roosendaal en Bergen op Zoom rijden sinds zaterdagavond half tien geen bussen meer vanwege de hevige sneeuwval. ,,Doorrijden was niet langer verantwoord. We hebben daarom besloten de bussen naar de remise te laten rijden. Wellicht dat we morgen de dienstregeling weer hervatten’’, aldus Veolia-woordvoerder Piet van den Bosch.
In de regio Breda rijden de bussen nog wel. ,,Maar’’, zegt Van den Bosch, ,,daar begint het nu ook flink te sneeuwen. Het is mogelijk dat we ook daar vanavond met de ritten moeten stoppen.’’
A17
Ook op de snelwegen in Brabant is er flinke sneeuwoverlast. Verslaggevers melden dat er, bijvoorbeeld op de A17 bij Moerdijk, maar 30 kilometer per uur wordt gereden.
De sneeuwbuien die zaterdagavond rond een uur of acht als eerste in het westen van Brabant zijn begonnen, trekken langzaam naar het oosten. Het KNMI houdt rekening met een centimeter of tien sneeuw in de loop van de nacht.
Die 10 cm hebben we hier al gehad. En hoorde net van een vriend van mij die even 7km moest rijden, dat hij daar 35 min over heeft gedaan. Van Standdaarbuiten naar Zevenbergen (langs de A17)
Edit: Ik bedoel, die 10cm is nu al gevallen uit dit sneeuwgebied. Ik meld nog steeds matige sneeuwval hier | Gewijzigd: 18 december 2010, 23:33 uur, door ralfiono
En brest is Frankrijk ?
Hoop dat het overkomt.... betekend ook niet dat het boven brest in frankrijk blijftt hangen tog?
De wind kan uit alle richtingen komen