Sneeuwt nu wel aardig toch? Hier in Bezuidenhout tenminste wel. Boven op de cm of 15 die we al hadden gaat het de goede kant op.
La ciel est couvert, la neige a commencé àtoucher les côtes Sud du finistère, pour brest , il faudra attendre encore un peut !!! àsuivre..."bonne quantité attendus"
Eerste bericht uit regio Brest...
En gaat dat de regio Antwerpen ook bereiken? Ik had veel meer verwacht dan de enkele mm verse sneeuw die we hebben gekregen.
La ciel est couvert, la neige a commencé àtoucher les côtes Sud du finistère, pour brest , il faudra attendre encore un peut !!! àsuivre..."bonne quantité attendus"
Eerste bericht uit regio Brest...
???? en vertaald betekend dat : ?????
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Als het gaat, dan moet het maar goed los gaan vannacht.
Heb toch nachtdienst en zo hebben we nog een beetje plezier...
Anders lig ik toch maar op de bank de vlokjes in het schijnsel van de lantaarnpaal te bekijken...
Alphen aan den Rijn - The Netherlands
Sneeuw (Laaghangende bewolking)
Huidige temp: -3 graden
Vochtigheid: 93%
Luchtdruk: 995,26 mb
Zicht: 1,21 km
Wind East 20 km/h
Ik val precies in de prijzen, want die hele staart van dat gebied, dat komt volledig over mij heen. Net naar buiten geweest en toch een mooie nieuwe sneeuwlaag van 7 cm er bij op het sneeuwgeruimde tuinpad! En de sneeuw is voorlopig nog niet voorbij!
Waar ik gisteren het nieuws zag over de randstad (maar een kleine 35km verderweg) over de chaos, terwijl ik de hele dag zon had, heb ik nu eindelijk eens geluk
maar zie nog geen sneeuw, edit verkeerde beeld, camera 2 wel sorry
gaat lekker tekeer daar; heel mooi
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
mijn frans is niet zo best
dat het aan land komt, de lucht is zwaar bewolkt, de sneeuw gaar de kust bereikenbij Finestère, Brest moet nog heel ff geduld hebben er worden grote hoeveelheden verwacht
das wat er zo'n beetje letterlijk staat