[img][/img]
Zal mijn kerstverlichting ff uitdoen
Deze nacht verlaat een sneeuwzone, vooral actief over het zuidoosten van het land, geleidelijk ons land richting Nederland en Duitsland met uiteindelijk een accumulatie van 1 tot 3 cm in het noordwesten en het centrum en van 5 tot 10 cm ten zuiden van Samber en Maas. In de loop van de nacht wordt het droger vanaf de Franse grens.
Tuurlijk . Nu kunnen ze weer zeggen dat ze correct voorspeld hebben
Man wat baal ik daarvan. Als je fout zit geef het dan gwn toe hé.
Maja. hier al paar uur droog. Maar wel al enorm veel geamuseerd
Ben benieuwd hoeveel het westen gaat krijgen, die hebben al een halve meter liggen, dat kan niet leuk blijven lijkt me!
Daarom pas ik mijn berichten ook nooit aan, beter goed fout dan continu aanpassen en goed
Lage luchtdruk boven Noord-West Europa blijft aanwezig (koude put).
Storingen die hier bij horen, zullen komende week regelmatig sneeuw veroorzaken (in losse buien of langdurige sneeuwval).
Al kan het westen van het land, komende week ook wat regen(ijzel) verwachten van een tijdelijke luchtaanvoer uit het westen en enkele graden dooi.
In het algemeen, blijft het winters met tot aan de kerstdagen grote kans op winterse neerslag en temperaturen onder normaal.
Na de kerst ,een serieuze dooi aanval,maar of die lukt ???.
Temperaturen op het Europese vaste land zijn zodanig laag, dat het winterweer tot in het nieuwe jaar aanhoudt,door opbouwende hogedruk, boven Zweden/Rusland.
v.g
Jan
Hopelijk noorderlijk genoeg om boven Apeldoorn uit te sneeuwen
de wolk komt hoog soeren niet over, dus noordelijker gaat ie niet, blijft hangen boven apeldoorn
Om dan maar te zwijgen over (vanaf de Franse grens) die is begot meer dan 300km lang langs Belgie...
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ja , dat maakt je zo goed. Ik vind een voorspeller goed: als hij het veel juist heeft maar vooral durft toegeven dat hij eens fout zit als dat zo is
Maar goed ik dwaal weer af:
Mensen die nu sneeuw krijgen. Geniet ervan zou ik zeggen. . En degene die er nog geen krijgen: de winter is nog lang
Je bedoeld die pluk boven West - France ? die is idd serieus aan het uitzakken...althans lijkt mij anders dan de voorspellingen...mss hebben we toch nog geluk in West-Vlaanderen Binnen hoeveel tijd verwacht je da aan de grens France/Belgie ?
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg