Donderdag was niet genoeg voor 1 cm vrijdag kregen we 1 cm erbij.
Hmm...das idd. niet erg veel nee. Ach....ik weet het niet meer hoor. Lees zoveel verschillende berichten. Voor hetzelfde geld smakt het er straks of later vannacht uit bij jou
Voorals nog ga ik er voor hier......niet van uit dat we veel sneeuw krijgen.
ik ben zo blij als maar wat. ik krijg zo zwaare sneeuwval wat nu bij charleroi licht of nu al net iets erboven ik hoop voor de anderen dat ze ook wat krijgen ik gun het ze. behavel noord holland. die hebben genoeg gehad haha
Ik geloof jou...23:00 uur..Ik wacht, geduld alleen iets minder..Het geduld ben ik kwijt geraakt tijdens kerstlampjesinfarct...4 snoeren in de knoop uiteindelijk na 2 uur klooien nog 1 werkend snoer over...Geduld is daardoor lichtelijk opgeraakt lol
Er ligt nu nog van donderdag een cm of 2-3..Fietspaden worden niet meer gestrooid en zijn moeilijk begaanbaar met mijn brommertje, but who cares ik wil sneeuw, veel sneeuw voor mijn kids van 5 (en ook een beetje voor mama. Papa haat het nu al hihihihi)
o dan moeten we dus hier in het noorden nog effe goed door klagen dan komt de sneeuw vanzelf .. | Gewijzigd: 18 december 2010, 21:49 uur, door jeroenscholtz
Ja klopt, Maar een mens is gauw weer iets vergeten.
Maar bij deze ik stel alle sneeuw wat hier gaat vallen tot beschikking.
Bw. Wel zelf opscheppen en vervoeren.
Voorspellingen voor de volgende uren:
Overwegend zwaarbewolkt met in het zuidoosten en het oosten van het land geregeld matige sneeuwval, lokaal ook aanhoudend. Ook in het centrum gaat het geleidelijk wat meer sneeuwen. In West-Vlaanderen blijft het overwegend droog met enkele opklaringen.
Dus dit was het nog niet!
Donderdag was niet genoeg voor 1 cm vrijdag kregen we 1 cm erbij.
Ook jij doet nog mee voor de hoofdprijzen weatherman
Het aantal cm sneeuw is moeilijk te voorspellen. Ik denk dat het allemaal wat over roepen is. Persoonlijk denk ik dat we nog een verdwaalde sneeuwbui zullen krijgen, maar niets meer.
Als ze er véél tralala rond maken valt er bijna niks...en als ze niks voorspellen valt het er met bakken uit...sinds 27/11 is het al de 3de keer bij ons zo (Diksmuide)Belgie...om over de temperatuur maar te zwijgen...
Hadden voor vandaag 0°-1° graag voorspeld ..... t'is hier constant -2,5° geweest tssn 11u vanmorgen en 16.30u in de namiddag !
Ps: weerbericht van KMI kan ik ni volgen zenne...komende uren :Voorspellingen voor de volgende uren :
Overwegend zwaarbewolkt met in het zuidoosten en het oosten van het land geregeld matige sneeuwval, lokaal ook aanhoudend. Ook in het centrum gaat het geleidelijk wat meer sneeuwen. In West-Vlaanderen blijft het overwegend droog met enkele opklaringen
Voor vannacht : Samengevat weerbericht voor vannacht
Vanavond valt er in het hele land sneeuw.
Voorspellingen voor vanavond, volgende nacht en morgen zondag
Vanavond is het betrokken met overal continue matige sneeuwval. In het tweede deel van de nacht wordt het droger vanaf het zuidwesten. De minima liggen tussen -1 en -4 graden. De wind waait matig tot vrij krachtig uit zuid tot zuidoost en ruimt nadien naar zuid tot zuidwest. Rukwinden tussen 40 en 60 km/u.
Va, waar zien ze die sneeuw voor het ganse land dan komen ???
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg