srry voor offtopic
Donker haar staat je ook goed hoor
hou het gezellig !
Mensen, het is de bedoeling, dat men elkaar op de site respectvol behandelt. Houd er rekening mee, dat er mensen met zeer uiteenlopende kennis op het forum zitten. Iedereen is welkom!
De berichten moeten on topic blijven, anders worden ze verwijderd zonder enige uitleg onzerzijds.
Het is niet de bedoeling, dat het forum gebruikt wordt als een slow-chat, hiervoor is de chat bestemd. Vragen zoals, hoe laat krijg ik sneeuw? worden direct verwijderd!
Indien iemand een voorspelling neerzet: probeer dit te onderbouwen. De overige forumgebruikers hoeven dan niet herhaaldelijk om uitleg te vragen. Vragen om uitleg worden ook verwijderd (slow chat).
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking
neem allen een bakkie koffie zodat jullie je kunnen verwarmen en wacht geduldig af
Onweersdagen: 0
Ik ben dan wel een leek op dit gebied, maar ik sluit me hier bij aan. | Gewijzigd: 18 december 2010, 19:41 uur, door Marga
Een paar pages terug staat een filmpje van G.H. daarop was om 6:00 uur wat te zien boven de Kop, echter het weer in het 18:00 uur journaal was hier niets over terug te zien... Mss het 20:00 journaal nog even afwachten
Onweer dagen 2012: 1 !
Er komt heus wel wat wees maar niet bang het duur alleen heel erg lang , Het is allemaal een beetje vaag maar het gebiedje trekt gewoon heeel erg traag En als mensen soms even iets (negatiefs ) zeggen . Jammer daar kan ik niet op rijmen maar NIKS is negatief het is hoe die gene er over denkt en als je het er niet mee eens bent plaats dan even iets waar die gene iets aan heeft . Bijvoorbeeld een kaartje waar het anders op staat .. Ik hou van een gezellig topic dus laten we gewoon even de kaarten erbij halen en zelf goed gaan kijken en je weerbericht er dan uit halen .
En blijf even lekker on topic en voer een discussie over het weer
Mvg. Steven
ps : Geen geamen aub
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Perfect!
Ik zit hier al een tijdje te flirten met een lantaarnpaal, ben benieuwd hoelaat er hier wat gaat vallen. Wat denk jij, komt er uberhaupt iets?
Ik ben vooralsnog positief!
Da's idd een lekker ding. Van uitgaand dat ie langzaam overtrekt. Klopt de verwachting gewoon. De intensiviteit moeten we afwachten.
Vind Hem/Haar aardig smal. Brengt niet veel sneeuw aan de dijk. en daarbij is het hier erg koud het gaat botsen en afkalven denk ik.
-8,6gr hier op de klok. Zal straks wel afnemen als het front hier binnen schuift.