Vanmorgen tot mijn verrassing nog een laagje sneeuw erbij gekregen. Hier ligt er nu zo'n 5 cm schat ik, en in Zuid Limburg zo rond de 8 cm ( foto's volgen ).
Bewolking begint nu toe te nemen hier, en op de Belgische radar is goed te zien dat de neerslag dichterbij sluipt.
Hopelijk gaat dit een heerlijk sneeuw-avondje worden.
Inderdaad: is de server aan 't roken of zo? | Gewijzigd: 18 december 2010, 18:08 uur, door Rutte31
maar of het zo tot middernacht gaat sneeuwen ?? hangt er nog zoveel in de lucht ??
Forum plat !!! ??
maar of het zo tot middernacht gaat sneeuwen ?? hangt er nog zoveel in de lucht ?? en wa denken jullie ?? of is het zo'n groot gebied ?? op buienradar kan je moeilijk afgaan vind ik !!
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Buien komen niet vanuit het N NO maar vanuit het Z ZW W dan krijgt Friesland idd niks.
Hij vertelde het wel met een zuur gezicht, maar dat mag van mij als het uitkomt
Je snapt zo'n man toch niet? elke echte meteoroloog kijkt toch met spanning en fascinatie naar extreem weer?
Hij vertelde het wel met een zuur gezicht, maar dat mag van mij als het uitkomt
Ik zag het net op TV.
Ik denk dat ook voor Peter T. er geen ontkomen meer aan is en dat hij wel moet toegeven dat het winter is!
Die 2 klusteren vlak boven belgie samen maar de trekrichting...om véél sneeuw op te leveren ? gaat wel snel heb ik de indruk... | Gewijzigd: 18 december 2010, 18:13 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ik zie op de buienradar bij de 2 uur vooruit alleen dat het hele gebied ineens een scherpe bocht naar het westen neemt.
Is dit een fout van de buienradar of gaan we echt maar weinig sneeuw krijgen weer?
Was net aantal pagina's aan het lezen(opeens server plat), was nog ff benieuwd of prov. Groningen nog sneeuw krijgt, moet vanavond nog naar Veendam (van stadskanaal naar Veendam). Komt er nog sneeuw??
Vanavond niet, zal niet eerder als morgenvroeg zijn
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait