Hier ligt nog helemaal niks.
Ah met jou heb ik steeds wel medelijden hoor ... je bent net zo'n roepende in de woestijn. Ik hoop zo dat je ook een laag krijgt.
Dat van ons zou ik je zo sturen, daar ik niet persé nog meer sneeuw wil, maar ik hoop heel stilletjes gewoon op nog meer hier. En dan morgenavond weer. Dat maakt de chaos dan helemaal compleet.
Ik hoop Breda (lang blijven hangen svp) en zo naar Leeuwarden.
Wil morgen een sneeuwpop kunnen maken met me neefje.
Hier ligt nog helemaal niks.
Jank dan maar even een lekker potje met me mee, pas wel op dat je niet veel jankt anders heb je straks ijspegels eronder hangen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
o...welk station is dat? Vlissingen? Kan iemand die daar woont zeggen of de temperatuur de hele dag rond de 1 graden heeft gehangen, of dat er een stijgende lijn in zit. Er zijn erg veel verschillen binnen Zeeland, ik zit hier op nog geen KM vanaf de Oosterschelde, zou je verwachten dat het hier ook zacht is.
Ik ga mijn eigen stationnetje eens in de gaten houden..hier lijkt ie alleen nog maar te zakken, ondertussen -3,6
Gheghe, voor hetzelfde geld loopt het allemaal net iets anders. We hebben hier vaker voor verrassingen gestaan is het niet? Kom...wie bin'n nuchtere Grunningers nait?
dat klopt de organisatie van de Elfstedentocht heeft dat gedaan
maar of het zo tot middernacht gaat sneeuwen ?? hangt er nog zoveel in de lucht ??
Forum plat !!! ?? | Gewijzigd: 18 december 2010, 18:05 uur, door RobBelg30
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
There is snow in the air !!
Edit,
Net hele gave winterbeelden uit heel Europa in NOS Journaal... we hebben het zwaar... | Gewijzigd: 18 december 2010, 18:07 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !