Hmmm, beloofd echt niet veel goeds voor het noorden en noord-oosten van het land
Duidelijk verhaal van Gerrit.
Geen speld tussen te krijgen!
Wil jullie toch allemaal zeggen, dat iedereen wel zijn/haar best doet, om de nodige informatie hier neer te zetten.
Ene is wat nauwkeurig dan de ander, natuurlijk krijg je dan ook wel eens het welles/nietes gedoe.
Maar toch mijn complimenten.
En ach zoveel mensen zoveel ideeen zoveel charakters en zoveel ego's bij elkaar.
Ga zo door allemaal het is altijd een plezier om alles te lezen.
En wat er ook mag komen, denk maar zo: er is altijd nog een morgen.
Ik ga een potje zitten te janken
Zal toch wel een aantal vlokken naar beneden dwarrelen, hoeven dus niet op veel cm's te rekenen | Gewijzigd: 18 december 2010, 17:34 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
code oranje : Gladheid : Geldig van zaterdag 18 december 2010 8u tot zondag 19 december 2010 7u : Deze voormiddag en in het begin van de namiddag is het op een enkele sneeuwbui na, meestal droog. In de loop van de namiddag bereikt een actieve sneeuwzone het zuidwesten van het land en trekt vanavond en vannacht door het land met continue matige sneeuwval. In heel het land kan er 5 tot 10 cm verse sneeuw bijvallen waardoor het hele wegennet moeilijk berijdbaar zal zijn.
Onweersdagen: 0
En zo gaat het eigenlijk al een hele tijd, telkens wordt er weer een dagje of twee winter aan vastgeplakt.
Vandaag lijken we maandag er weer bij gekregen te hebben... dus geen reden om ons al zorgen te maken over woensdag of verder.
Zal toch wel een aantal vlokken naar beneden dwarrelen, hoeven dus niet op veel cm's te rekenen
GH laat alles mooi van zw-no (of van west naar oost) gaan - moet dat eerst nog zien of dat ook precies gebeurt
Zal toch wel een aantal vlokken naar beneden dwarrelen, hoeven dus niet op veel cm's te rekenen
Ik wilde net zeggen dat de reacties uit het noorden en noord-oosten maar gering zijn momenteel haha
Ach ja, we moeten het maar weer zien hier! Misschien pikken we er nog een staartje van mee.
Ik hoop niet dat we tussen dat gat door piepen...
http://www.loesje.nl/files/posters/big-NL9501_5.jpg
Vroeg ik me ook al af voor Belgisch Kust. Als de trekrichting Noordoost is is het positief . Een beetje teveel noord of oost : dan mogen we het vergeten