Maar ik krijg reacties van; 'relax komt heus wel', 'HALLO kijk eens op de radar'. enzovoort, daar kan ik vrij weinig mee, zijn niet echt 'discussie-openende'-reacties...
Ik snap wat je probeert te zeggen en het is niet leuk als je het gevoel hebt dat je iets niet mag verkondigen. Toch voel ik bij jou uitlatingen ook wel eens wat negatieve bijklanken en dat kan misschien bij mensen wat oproepen die in de jubelstemming zijn. Misschien een beetje het 'glas is half vol, half leeg'-principe? Maar je hebt gelijk, je mag zeker een ander geluid laten horen! Ik hoop in ieder geval dat je een pak sneeuw krijgt...
Wow ! Das mooi !
Alleen dat auto rijden is wat minder leuk dus.... | Gewijzigd: 18 december 2010, 16:54 uur, door vage unit
Maar ik krijg reacties van; 'relax komt heus wel', 'HALLO kijk eens op de radar'. enzovoort, daar kan ik vrij weinig mee, zijn niet echt 'discussie-openende'-reacties...
genoteerd, nu weer lekker praten over het weer alsjeblieft
Ja misschien dat Jan hier al iets meer over weet, maar dat wordt nowcasten.
Die reacties zijn te begrijpen omdat je vaak al voordat een verwachting moet gaan uitkomen begint te roepen dat je twijfels hebt over de verwachting.
Natuurlijk mag je een eigen mening hebben over de verwachting zoals deze is uitgesproken (graag zelfs), maar deze twijfels moet je dan wel onderbouwen met feiten en niet met losse flodders. Zeg waarom je vindt dat er wel/geen sneeuw komt bijvoorbeeld.
De verwachting zoals deze door diverse forumleden wordt gepresenteerd is gebaseerd op feiten, berekeningen en interpretaties van weer-professionals en weer-amateurs. Al deze verwachting zijn zeker niet 100% juist, dat kan ook niet.
Voor de rest vind IK dit forum wel gezellig en dat is MIJN mening!
'sneeuwhoogteplaatje'
Voor Heerhugowaard klopt het ook niet, hier ligt minimaal 10 cm, en in de buurt van Akersloot, Limmen, Heilloo (best wel een groot gebied dus) ligt minimaal 25 tot 30 cm. Grosso modo dus twee keer zoveel als op het plaatje staat aangegeven.
Vandaag de hele dag grijs, maar wel droog, temperatuur rond -2.
Lots | Gewijzigd: 18 december 2010, 17:13 uur, door lotsofjazz
Dit kan best kloppen, de wind komt nu over al uit het Zuid Oosten.
Bewijs toegevoegd! | Gewijzigd: 18 december 2010, 17:03 uur, door Han