Is toch geen ramp als het eens een jaar tegenvalt, de winter is nog niet voorbij.
Hier hebben we ook nog niet veel sneeuw gezien, 3 cm momenteel.
Hahaha, elk jaar? nee we zitten hier juist altijd verkeerd, het is hier altijd wat kouder, dat wel, maar voor sneeuw, nee, daar zitten we hier echt niet goed voor.
ja die bedoel ik ook, daarom kijk ik ook liever naar jan zijn kaarten, maar toch ga je ook al snel even op buienradar kijken
Dan zit er niks anders op dan te verhuizen
Het is nu gewoon afwachten, je weet nooit wat voor verrassing eraan komt.
knip knip
als dat eerste front door is komt al snel een volgende,wat zeker zo groot lijkt te zijn.
dat zou dan de sneeuwbui voor morgenmiddag zijn?
Gezien de laatste loop van Hirlam moet je ook sneeuw krijgen
Dat is tussen 18:00 uur en 24:00 uur, dat wil dus niet zeggen dat de sneeuw pas daar is om 24:00 uur | Gewijzigd: 18 december 2010, 16:41 uur, door smarkie
Ik toon enige terughoudendheid.
Iedereen die niet geweldig positief is, krijg meteen hordes commentaar over zich heen dat ze geduld moeten hebben, dat er genoeg aankomt, enzovoort. Het is een 'discussie'-forum, men mag zich best een keer kritisch uiten over de komende neerslag.
Dat heb je goed gezien .Een flinke staart. Hopen dat het uitkomt
Iedereen die niet geweldig positief is, krijg meteen hordes commentaar over zich heen dat ze geduld moeten hebben, dat er genoeg aankomt, enzovoort. Het is een 'discussie'-forum, men mag zich best een keer kritisch uiten over de komende neerslag.
jij bent altijd negatief, geen wonder dat je zoveel reacties krijgt.
graag zelfs; trek je er niets van aan (als het maar niet direkt op de persoon wordt geuit) | Gewijzigd: 18 december 2010, 16:45 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Tuurlijk mag kritisch zijn. Maar er geldt hier maar 1 wet: Luister naar Jan !
Heb er zin in. Vanavond en morgen lekker filmpjes en lantaarns kijken.
ben ik met je eens...zouden ze niet moeten doen