In mijn ogen valt deze een beetje tegen vergeleken met de vorige.
De neerslagzone lijkt me erg aan de smalle kant, waardoor ie in een half uur/uur al over zal zijn getrokken.
Dan zal er wel heel veel moeten vallen in korte tijd, willen we in het zuiden de 5/10 cm halen.
Verbeter me als ik iets over het hoofd zie.
Het gebied berijkt nu belgie pas!!
Volgens mij zie jij hem ook nog richting Spanje gaan he
maargoed dat is buienradar, die klopt wel vaker niet
niet op letten
Voorspellingen voor de volgende uren:
Het wordt overal zwaarbewolkt. Een sneeuwzone bereikt binnenkort de streken langs de Franse grens, gaande van De Panne tot de provincie Luxemburg. Het gaat om matige en continue sneeuw die geleidelijk het hele land zal bereiken.
Valt toch nog wel mee? Er ligt hier ook niet veel en toch genoten vanmiddag met de kleine op de slee. Daar hoef je echt geen 25 cm voor te hebben. Verder verwacht ik toch echt nog wel een paar centimeters hoor in het oosten. Zal wel niet zo veel zijn als in't westen midden-zuiden, maar toch. Volgens mij zit jij beter daar in zuidoost dan wij in middenoost. Om nog maar niet te spreken van Drente, groningen en Friesland. Zie ook de kaartjes hierboven en post van Jan. Verder gewoon afwachten en hopen
maargoed dat is buienradar, die klopt wel vaker niet
De buienradar klopt exact, alleen de zoveel uur vooruit plaatjes zijn flauwekul....
nee maar toch doe je dat stiekem wel;)
maar als je jan zijn kaartje bekijkt komt het hier wel gewoon over heen!
en ik ga ook veel liever van jan zijn kaarten uit;)
ik zeg er komt hier lekker wel sneeuw, ik moet alleen nog even geduld hebben tot morgen vroeg haha