Graag even jullie advies. Ik heb vanavond een feest in Haarlem. Is het verstandig om hier heen te gaan ( en vervolgens ook weer terug )vanuit Apeldoorn?
Alvast mijn dank.
Ligt eraan wat je vervoersmiddel is
Buien kunnen de eerste uren nog wat sneeuw langs de kust. De neerslag voor vannacht bereikt in de meeste modellen Zeeland om 18 UTC. De hoeveelheden sneeuw zijn lastig. Het zijn geen buien gezien de zeer stabiele opbouw, dus valt er langdurig iets (minder dan 3 cm /uur). Lokaal is 5-10 mm mogelijk maar ook plaatsen met "maar" 1-2 cm. Aandachtspunt is de grote hoeveelheid neerslag boven zee morgenmiddag (zie Bewolking). De neerslag van de volgende golf lijkt onder ons door te gaan
knmi
Ook mooi te zien op de satellietbeelden. Boven het zuiden van NL nu een strook helder weer.
Front zit erachter.
Hier ook een strak blauwe hemel, voor zolang het duurt..........
Graag even jullie advies. Ik heb vanavond een feest in Haarlem. Is het verstandig om hier heen te gaan ( en vervolgens ook weer terug )vanuit Apeldoorn?
Alvast mijn dank.
als je het niet te laat maakt
Jep je ziet op verkeerde radar
op SAT24 ziet er perfect uit
op SAT24 ziet er perfect uit
Wel ja..véél bewolking maar sneeuw ??
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
hahaha dat doe ik ook meestal
ben ook in afwachting wat er nog komen gaat
al hoor je mij niet meer klagen met de hoeveelheid die hier ligt
Lijkt erop alsof west-NL weer de volle laag gaat krijgen, en wij hier het gebied zijn met volgens het knmi 'maar 1 tot 2 cm'.
goh laat ons is een keertje was vannochtend in sluis, bijna 25 cm!
kun je lekker sleen zie dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=zNRt0PehiYQ
Alvast mijn dank.
De doorgaande wegen zijn in Haarlem nu nog wel tedoen maar denk zodra het weer gaat sneeuwen dat het lastig word.
Deze voormiddag en in het begin van de namiddag is het op een enkele sneeuwbui na, meestal droog. In de loop van de namiddag bereikt een actieve sneeuwzone het zuidwesten van het land en trekt vanavond en vannacht door het land met continue matige sneeuwval. In heel het land kan er 5 tot 10 cm verse sneeuw bijvallen waardoor het hele wegennet moeilijk berijdbaar zal zijn.
( de zon schijnt nog )
Nu zijn wij weer aan de beurt
maar het ziet er niet echt naaruit...jammer
| Gewijzigd: 18 december 2010, 15:31 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait