De laatste keer is dat wij dr zien, en dus afscheid oeten nemen
Maar goed, dus 2 uur rijden met 2 kleine kinderen. Ik hoop zo dat t meevalt. Overlevingspakket nemen we sowieso mee.
Dit bericht is trouwens vanaf mn tel, dus wellicht wat raar getypt. Sorry.
Heel veel sterkte toegewenst!!
Heeft iemand enig idee hoeveel er hier gaat vallen?
Ik heb namelijk even een keertje geen tijd om het hele topic door te lezen!
Graag antwoord;)
Hier is vannacht verder niets gebeurd, hangt nu wel wat bewolking.... hoop toch echt dat er wat valt... Maar neem aan dat wij morgen pas aan de beurt zijn Jan ?
Zag gister iig een kaartje dat we vandaag ook niets zouden gaan krijgen.
Onweer dagen 2012: 1 !
Whaaaaw! Prachtige foto's!!!! Zeker die waar al die sneeuwruimers naast mekaar in kolonne rijden.
De laatste keer is dat wij dr zien, en dus afscheid oeten nemen
Maar goed, dus 2 uur rijden met 2 kleine kinderen. Ik hoop zo dat t meevalt. Overlevingspakket nemen we sowieso mee.
Dit bericht is trouwens vanaf mn tel, dus wellicht wat raar getypt. Sorry.
Sterkte en doe voorzichtig.......
Hele lichte sneeuw hier, bijna niet te zien.
das overal zo, komt door de kou, het kleine beetje luchtvochtigheid dat er is wordt mot mot motsneeuw.
toevoeging: Zie net een bericht boven mij de uitleg al | Gewijzigd: 18 december 2010, 13:03 uur, door vlindertje
4 tot 10 cm erbij morgenvroeg voor ons, schat ik aan de hand van de kaartjes en Jan's verhaal in post 1
Edit: ligt er bij jullie echt geen sneeuw? Hengelo 0 cm zie kaartje hierboven | Gewijzigd: 18 december 2010, 13:05 uur, door zwoof
Heeft iemand enig idee hoeveel er hier gaat vallen?
Ik heb namelijk even een keertje geen tijd om het hele topic door te lezen!
Graag antwoord;)
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=202097
Ik kan niet wachten tot morgen hehehe, ziet er echt heel mooi uit
===
Nice, er is iets in ontwikkeling vlak voor Texel / Den Helder... groeit best snel, ik pak mn stofzuiger alvast weer | Gewijzigd: 18 december 2010, 13:08 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !