Dan begin vandaag maar met eten zonder zout , want de temperaturen op hoogte lopen zo sterk op dat alle neerslag dan als regen gaat vallen, aldus het GFS model van 06Z
-3.6 graden, 997.2 pHa, Wind Zuid Oost | Gewijzigd: 18 december 2010, 11:57 uur, door Bestseller
In scheveningen is het echt geen 5 graden hoor..
aan m;n rug te voelen zou dat best kunnen kloppen... maare denk dat het idd minder is..
(......"Pakt zn rol band en gaat meten".... maak er maar 100 van vandaar dat ik gezakt was voor wiskunde.)
Gaat gewoon als sneeuw vallen. Temperatuur op 850hPa ligt rond de -8 á -9. Koud genoeg voor sneeuw dus
Goed plaatje, gans de regio in het rood/ Zo zien we ze graag die plaatjes!
Dan is dat dus foute meting van de temperatuur. Het kaartje wat ik liet zien zijn metingen van weerstations erkend door het KNMI. Daar wordt dus op de goede manier gemeten.
Ik woon hemelsbreed 8 km uit de kust en ook hier is het +1.
Die kaartjes zijn wat afgevlakt, net als je eerder kan lezen over de sneeuwhoogtes, die kloppen ook niet precies zoals op de vlek waar je woont.
Ik woon hemelsbreed 8 km uit de kust en ook hier is het +1.
Die kaartjes zijn wat afgevlakt, net als je eerder kan lezen over de sneeuwhoogtes, die kloppen ook niet precies zoals op de vlek waar je woont.
Apart hier in Haarlem ook zo'n 10a15km van kust is het -3.
Raar dat 0 plekje bij Hengelo. Er ligt hier toch echt zo'n 3 - 4 cm Kan me niet voorstellen dat er zo dicht bij opeens een plekje met 0 is.
Friesland haast geen sneeuwdek, daar zal vanvond / vannacht wel snel verandering in komen
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait