Dank je.. we waren er inderdaad ook wel een beetje aan toe Ik denk dat ik de sneeuw voorlopig nog niet zat ben, dus wat mij betreft mag er nog wel een ladingkje bovenop
Ik zie dat er boven zee nog een mnooi complexje hangt, en met enig geluk komt dat ons vannacht een bezoekje brengen.. hopelijk ligt er dan morgen weer een vers laagje sneeuw.
wat wonen we toch in een mooie omgeving dan he, als je jouw foto's ziet. heb je een heel rondje delftse hout gemaakt? of ben je ook richting berkel geweest?.
Ik hoop met je mee op nog een mooie laag erbij vannacht, ga ik morgen met het gezinnetje ook ff naar delftse hout om te sleeen en wat plaatjes te schieten.
En ik zie intussen dat er al weer nieuwe sneeuw boven zee hangt dat deze kant op komt, dus met een beetje geluk is het straks weer winter wonderland
Het is inderdaad een torenvalkje. De foto is genomen vanaf de Hofweg, bij Schieveen. Je kijkt er aan de ene kant uit op Rotterdam en het vliegveld, en aan de andere kant kijk je richting Delft/Pijnacker. Het is een van mijn favoriete plekken om foto's te maken.. ook erg leuk als er onweer aankomt, want je hebt er een wijds uitzicht.. alleen wel link als het dichtbij komt (want je staat midden in een weiland), dus dan stap ik de auto weer in | Gewijzigd: 18 december 2010, 12:04 uur, door PaytDelft