Maybe is het leuk/handig als er 1 topic komt waar jan en een klein geselecteerd stel hun bevindingen met kaartjes in een topic plaatsen waar anderen geen reacties kunnen plaatsen.
Zo is het heel relaxed om de laatste kaartjes, grafiekjes, en tussentijdse voorspellingen te bekijken.
Niet als een nieuwe topic, maar als een extra topic.
Bijvoorbeeld: jan plaats een grafiekje in het winterdiscussie topic waar wij allen op kunnen reageren en debaten enzo. En daarnaast ook nog ff datzelfde bericht in de gesloten topic. In die topic kan iedereen dan lekker easy het laatste nieuws lezen van het geselecteerde stel die meer weer-inzicht dan de gemiddelde bezoeker hebben.
Just an idea.
Ook kan ik mij voorstellen dat jullie het allen al druk genoeg hebben met het draaien van deze coole site.
vriendelijke groet, Roald
-En we kunnen zelf lekker gissen en posten over de inhoud en elkaars ideeen in de wintertopic.
-En er is ook een plek waar we overzichtelijk het laatste deskundige nieuws kunnen checken
Als inderdaad het normale 'lopende' topic hetzelfde blijft. En dan de nieuwe die daarnaast parallel draait, met alleen de info door de deskundigen, dan is het echt een top-idee wat mij betreft. Of het voor degene die het moeten bijhouden ook handig is is een tweede, maar voor de lezers / bezoekers kan het wel eens een uitkomst zijn om snel de juiste en laatste info te verkrijgen.
Dat er gepraat wordt (zinnig of onzinnig) boeit me niet zo, daar doe ik zelf ook aan mee namelijk, maar ik tel onderhand ineens 10-15 mensen die ineens voorspellingen en kaarten plaatsen, erg onoverzichtelijk.
Volgens mij was dat tegen de regels, of ik heb iets gemist de laatste maanden... | Gewijzigd: 17 december 2010, 01:31 uur, door Romani