Dat gebeurde hier vanmiddag dus
*plaatje
Oooh dat ziet er heel mooi uit voor ons voor morgen, of ik moet het verkeerd zien
Zo maar eens mn bedje opzoeken en zien wat het morgen gaat worden.
Dan is het iig nog steeds wit | Gewijzigd: 17 december 2010, 01:13 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
http://twitter.com/Jantje_
astu...
Als je kijkt naar de prognose bij buienradar voor europa dan wordt deze neerslag niet berekend, dus nogmaals een verassing in de maak?
Het lijkt er wel op! Ben benieuwd! Nu eerst maar even slapen!
Trusten allemaal, niet te lang turen!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
nu trekken de buien over en die leveren sneeuw op, er ligt hier nu een laagje papsneeuw van een tweetal centimeter... ik verwacht hier niet zo heel veel meer, de buien trekken te snel over en met een krimpende stroming komen we hier in de Engelse "sneeuwschaduw"...
Ik blijf het lekker volgen vannacht onder het genot van een ijskoud Belgisch biertje Wat is dat toch heerlijk, een lang weekend!
Voor het westen komt het deze nanacht en morgen wel goed denk ik.
Het zijn pittige exemplaren.
Dat die buien er zijn had ik ook al gezien.
Gaarne iets meer uitleg (kleuren, intensiviteit enz) bij het plaatje.
En waarop bepaal jij de trekrichting met noord/noordwest? | Gewijzigd: 17 december 2010, 01:36 uur, door Micky
Citaat van Duitje, vrijdag 17 december 2010, 1:36 uur Dit is de quote van het jaar!!!!! Ik ga dood van het lachen hier
;) Neem er nog één! Een ijskouwe!
| Gewijzigd: 17 december 2010, 01:40 uur, door Tyshane
Toch aardig wat sneeuw gevallen dacht ik zo
Reed net naar huis maar het is spiegel glad ( rotonde stond ik bijna overdwars) volgens mij hebben ze ook nog niet gestrooid)
Dus mensen die morgenvroeg de weg op gaan kijk alsjeblieft uit!!!!