Ja maar kijk eens naar de Europese buienradar, dan zie je dat die buien boven Engeland allemaal oplossen. Dus aan de kust misschien sneeuw. Ik betwijfel of ze ver het land inkomen.
....PLAATJE....
Dit lijkt zo goed te komen voor Sneek/Balk, eindelijk wat sneeuw in Zuid West Friesland!! Vandaag was bagger, P.P had het vanmorgen nog over ca 3-5cm en plaatselijk meer in Friesland, zijn m.i eerder mm's geworden. Is dit landelijk ook niet een beetje zo? | Gewijzigd: 16 december 2010, 23:33 uur, door fries1984
Het zou erg leuk zijn om een paar van die fel rode buien mee te pakken en net als vorig jaar wakker te worden van sneeuw onweer, dat was echt bijzonder!
KNMI(Nederland) geeft enkel een waarschuwing voor bevriezing natte wegdelen!
Komt die buien dan gewoon recht op België af of heeft het KNMI niet door dat de Noordzee volgeladen is!?
Ligt dat aan:
A. Leverancier die geen zout genoeg op voorraad heeft, en om die redenen niet kan leveren
B. De gemeente zelf die niet tijdig voldoende zout heeft besteld
C. De gemeente die onvoldoende opslag heeft geregeld om een buffer aan te leggen.
D. Anders ....
of de zoutleveranciers die het zout nu buiten de contracten om veel duurder kunnen verkopen aan bedrijven die geen contract hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
denk daar maar eens over na!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KNMI(Nederland) geeft enkel een waarschuwing voor bevriezing natte wegdelen!
Komt die buien dan gewoon recht op België af of heeft het KNMI niet door dat de Noordzee volgeladen is!?
KNMI is niet scheutig met waarschuwen
Ben blij dat ik morgen niet de weg op hoef.
Welterusten.
Ps. Wat doen die pluimen weer raar zo tegen de Kerst aan. Lijkt op een dooiaanval; eerst zien dan geloven.
Ik zit nu hirlam en EC te vergelijken, moet ik maar eens niet gaan doen. EC laat op zondag sneeuw bij mij, gevolgd door warmere lucht en temps boven 0