Als je het weet mag je het uitleggen.
Nu ligt er 2-3 cm sneeuw bij een temp van 0 graden.
vannacht: vooral aan de kust enkele (sneeuw) buien. Elders eerder plaatselijk en geen erg grote hoeveelheden. Plaatselijk 5 cm al kan het 10 km verder niet sneeuwen. Temperaturen rond -3°C in het centrum en tot -6°C in het oosten. Aan de kust blijft het kwik mogelijk steken rond 0°C
morgen: temperaturen rond het vriespunt en meestal droog. Morgen is er vooral aan de kust kans op (hevige) sneeuwbuien en in de namiddag ook het zuiden. Tegen de avond bredere opklaringen en zeer koud!
zaterdag: Zaterdag is het koud maar droog. In de namiddag kan er in het zuiden en oosten enkele centimeter sneeuw vallen.
Zondag en maandag meer kans op sneeuw over hel het land. Volgende week is de onzekerheid nog zeer groot. 65% op doorzetting van winterweer met af en toe kans op wat sneeuw. 25% kans op lichte verzachting richting Kerstmis en 10% kans op duidelijke verzachting.
en dus gewoon eigenlijk een winkel die ruime openingstijden heeft
hmm, ik zat met mijn gedachten ergens anders toen ik het tikte (ken je dat, iets denken, en dat dan ook tikken?) Ik bedoelde eigenlijk het ijssalon.
Hier een laagje sneeuwblubber op fietspaden en wegen.. voor de rest een dun laagje wit
ik woon in het zuiden, in de buurt van venlo en er ligt niet eens 1cm.... en op de radar is het al bijna afgelopen met de bui...
wat een tegenvaller wederom nou maar hopen op zaterdag!
Ik zou mijn geld terugvragen als ik van jou was.
Matige sneeuwval hier sinds een uurtje geleden dat KF passeerde.
Ontstaat daar een polarlow voetbal bij de laars die Italië heet ? of heet het daar anders? | Gewijzigd: 16 december 2010, 19:48 uur, door Picobyte