Hier idem nog steeds... ben nog aant wachten... temps hier nog steeds niet onder 0...
is er ook een buienradar die alleen de buien op de noordzee weergeeft ??
edit: sneeuw hier in Lemmer stelt nog niet veel voor, hoop dat de buien vannacht
nog wat moois brengen | Gewijzigd: 16 december 2010, 18:51 uur, door michaellefevre
hier ligt zo'n 3cm ongeveer gok ik
3 cm ? Hier in Glanerbrug ligt inmiddels toch minimaal 7 a 8 cm ..
Is het mogelijk dat er nog wat blijft liggen of moet het dan heel hard gaan vriezen, ? waar ik een hard hoofd in heb hierzo.
heb even geduld en alles blijft liggen. Hier moet het ni voor vriezen, als het maar hard sneeuwt!
Sinds vorig jaar meelezer (zeker in de winter) me eindelijk aangemeld op deze prachtige site. Ben een echte sneeuwliefhebber zoals de meeste hier dus het zijn spannende dagen, helaas tot nu toe nog niet zo spanned hier in Rotterdam maar we gaan nog het een en ander krijgen begrijp ik.
Op de auto's ligt nu een klein wit laagje van ongeveer 0,5 mm
Ja klopt wel hier in Enschede bij mij dan Enschede oost ook 7 cm sneeuw.
Dus 3 cm lijkt me weinig. Maar het kan nog meer worden met de buien die gaan kommen.
Ik hoop dat ze het halen en niet uitsterven
net even gemeten je hebt wel gelijk.
hier ligt nu 6/7 centimeter. (maar dit is nog wel met restsneeuw van maandag erbij in he)
Ik denk dat er vandaag 4/5cm is gevallen. (maar ook eerst redelijke dooi gehad!)
Temperatuur momenteel dalende richting het vriespunt, nu +0,5graden.
Vanmiddag best zware regenval gehad en de straten staan aardig blank, alleen jammer dat dit geen sneeuw met zich mee heeft kunnen brengen.....
Jah... op het einde van de rit nog wel wat vlokken nattesneeuw gehad, maar dat was ook alles...
Nu is het droog in de hoop dat het quick snel daalt en er nieuwe buien gaan onwikkelen...
Vrees alleen dat het laatste niet van toepassing zal zijn...op een enkel buitje na dan...
Maar goed dan maar wachten op vannacht en morgenochtend....
Misschien dat we een witte wereld tegemoed gaan zien..... we wachten maar weer af....
heb er misschien nog wel wat vertrouwen in vanavond/vannacht...
Hoop dat ik het juist heb....anders gewoon weer pech...
Geduld hebben!
Ik heb hier de hele middag zitten wachten op een sneeuwdek.
Pas als je denkt dat het niet meer komt ligt er binnen een kwartier een cm.
Gewoon geduld hebben, er komt nog genoeg aan vanaf de Noordzee.