In Woensel-noord valt nu natte sneeuw.
yup, in Tongelre nu ook.
ik noemde net gerommel in de verte, toen 30 sec. hard hagelen met veel wind en nu natte sneeuw.
wat een scherpe overgang zeg!
temp. zit nu op 2.7 °C, daalt snel!
17:11 3.1 °C
17:20 2.7 °C
17:22 2.2 °C
17:25 1.9 °C
17:28 1.6 °C | Gewijzigd: 16 december 2010, 17:29 uur, door Govert
valt dat tegen?????????? ech nie !!
een blauwe ster met een pijl eronder zijn ook sneeuwbuien hoor
EDIT: je heb je bericht al aangepast, het is zondag avond pas
kan nog heeeeeeel veel veranderen | Gewijzigd: 16 december 2010, 17:22 uur, door gerard van den brink
In de randstad valt het qua gladheid mee. Zicht is slecht, veel files, maar goed te doen allemaal.
In Duitsland is het een echt puinhoop zo te zien : http://routes.tomtom.nl/#/map/?center=52.1...6&map=basic | Gewijzigd: 16 december 2010, 17:23 uur, door pasz
Kan iemand me even uitleggen wat het dauwpunt betekent. Heb de cijfers even overgenomen van meteo24 geen zin om naar buiten te gaan om op mijn temp-+ barometer te kijken. Cijfers kwamen vanmiddag wel overeen
-Off topic- Lol, ik trapte toch mooi in je mugje!
- On topic- In almere sneeuwt het nu licht. Het blijft niet echt liggen. Alleen op de auto's en groenstroken.
Hier in Tongelre ook. Natuurlijk niet zo gek: smeltende sneeuw is 0 graden. Dat valt nu op je thermometer en die wordt ook 0 graden.
De snelheid waarmee de temp. daalt heeft volgens mij vnl. te maken met het veranderen van neerslag.
Toch frappant hoe snel het weer kan omslaan!
De snelheid waarmee de temp. daalt heeft volgens mij vnl. te maken met het veranderen van neerslag.
Toch frappant hoe snel het weer kan omslaan!
Eerder met de afkoeling van de bovenste luchlagen en de neerslag