het is toch een discusietopic?
Ik vond het persoonlijk vandaag bar tegen vallen, na alle hoop gevende (verwachtingen)
naar mijn idee zat het knmi dit keer behoorlijk goed! als iemand daar anders over denkt of zich aangesproken voeld
is dat prima, dit is slechts mijn mening.
Verder wil ik jan en johan bedanken voor hun tijd en inzet.
Euhm, het oosten heeft geen droge sneeuw hoor. Er blijft amper tot niks liggen van alles wat er gevallen is vandaag.
Ik vraag het nog maar een keer.. Zet ff je woonplaats in je profiel, dan weet de rest ook waar hier is als je het over hier hebt.. Of zeg gewoon waar je zit.
Op Schiphol nog steeds kletsnatte sneeuw, wordt nog steeds niet wit.
Lots
Jan voorspelt wel en al heeft Jan niet elke keer er voor 100% gelijk, hij heeft tot nu toe elke keer gelijk gehad met het feit dat er op een bepaalde dag iets bijzonders ging gebeuren. Dit was en is meestal dagen en soms zelfs wel een week of langer voordat het KNMI of Meteo consult of andere instanties wakker worden.
Sterker nog vaak ontkennen de genoemde instanties zelfs de voorspellingen die hier gedaan worden en vervolgens uitkomen.
Natuurlijk mogen mensen teleurgesteld zijn indien ze vandaag een pak sneeuw hadden verwacht.. maar zoom uit en zie dat er in NL wel degelijk sneeuw valt en dat de neerslag hoeveelheden op dit moment behoorlijk zijn ( en neerslag is ook regen !) Het is jammer dat de 0 graden lijn niet ergens bij de UK lag zodat heel Nederland wit is/was maar goed wat niet is kan ook nog komen want het is pas 16:50..
Jan en Johan super voor al jullie effort en degene die niet kunnen lezen kunnen hier terecht www.leesplankje.nl is misschien beter dan een weerforum met allemaal moeilijke woorden
en nu moet ik zeggen dat het in Den Haag ook sneeuwt ! ( blijft (nog) niet liggen.)
Maar ik verwacht van wel... | Gewijzigd: 16 december 2010, 16:53 uur, door Callie-P
Mooi zo!
Het KNMI, Meteoconsult, Piet P., Jan V. en vele anderen stellen ook iedere keer hun verwachting bij, dat zijn we van ze gewend.
Jij mag dat dus ook doen.
Dan zijn we meteen van die zeurpieten af die menen dat de verwachting op O-O niet goed zijn gedaan.