En daarbij heb ik ook echt wel respect voor Jan dat hij er zoveel moeite insteekt en dat hij zovaak gelijk heeft, maar het is niet altijd 100% feest. En dat mag je toch wel even melden, van 'goh, ging niet helemaal zoals verwacht'.
sorry, jou reactie verkeerd geinterpreteerd, Excusses...
En daarbij heb ik ook echt wel respect voor Jan dat hij er zoveel moeite insteekt en dat hij zovaak gelijk heeft, maar het is niet altijd 100% feest. En dat mag je toch wel even melden, van 'goh, ging niet helemaal zoals verwacht'.
Maar goed, ik neem je niks kwalijk. Het is al met al "wat natter" dan werd gedacht. De koude inval heeft op zich laten wachten.
Twente meld nu: sneeuw gestopt. Dit was het. (voorlopig?)
Ik ben het met jullie eens.
Daarnaast heb ik het gevoel dat veel mensen hier de "OO voorspelt alles perfect en zo is het en niet anders" methode hanteren. Daarnaast (voor de mensen die niet van "zeikerds" houden) zeggen wij alleen dat het wat is tegengevallen. Jullie beginnen meteen met woorden als azijnpissers (iets in die richting) en zeikers e.d. Sorry maar ik snap niet waar die woede vandaag komt. Beetje zelfreflectie op z'n tijd kan geen kwaad.
Daarnaast krijgt de geen KNMI geen "veren". Ik gaf alleen aan dat het moeilijk is om ver van te voren het weer te "voorspellen". Dat is gewoon een feit. Hier op het forum is dat ook lastig en daarom wijzigen verwachtingen vaak. Gevolg is dat het lastig is om de nl burgers op tijd te informeren op een goede accurate manier.
P.S. Ik ben en blijf fan van de voorspellingen van oa Jan en Johan | Gewijzigd: 16 december 2010, 16:39 uur, door jlammertink
Dat mag je wel zeggen alleen slaat het nergens op!
Feit is dat de verwachtingen die hier al vele dagen geleden zijn gedaan op O-O precies zijn uitgekomen.
Als je dat niet geloofd moet je maar even (flink) wat pagina's terug bladeren.
Natuurlijk is het zo dat niet op ieder plekje in Nederland precies evenveel sneeuw valt. Zo werkt dat niet en zo is het ook nooit in de verwachting gezet.
Verder is de dag nog niet om en sneeuwt het nog op diverse plaatsen. De sneeuwhoogte kan dus nog toenemen.
Hier ook matige sneeuwval, blijft nog niet liggen maar bij jou wel al en dat is slechts 25km ofzo... Sneeuwt stevig door en een temperatuurval van 3 graden in 15min.
oei oei oei, ik zou hem geen 'voorspeller' noemen, hahahahah, da's vloeken in de kerk!
Ik vraag het nog maar een keer.. Zet ff je woonplaats in je profiel, dan weet de rest ook waar hier is als je het over hier hebt.. Of zeg gewoon waar je zit.
Op Schiphol nog steeds kletsnatte sneeuw, wordt nog steeds niet wit.
Lots
Wij (stiekum) allemaal denk ik
:|
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Jij zegt het goed: NOG geen sneeuw, het is pas 16.38 en er kan nog VEEL gebeuren!!! Het is nog LANG geen vrijdag en vrijdag zijn er OPNIEUW sneeuwkansen.
Azijn pissen noem ik dat. hier 5 cm sneeuw en jan zijn voorspellingen zijn er heel dicht bij. en al dagen voor dat knmi wist van sneeuwval e.d.
Geen sneeuw daar jammer dan. maar jammeren help ook niets!!