WTF MAN!?
kijk uit je raam
zieke sneeuwval nota bene in amersfoort
dit gaat nog effe door hoor!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Kijk maar eens wat er vannacht nog komt en zaterdag !!!
Jongens en meiden laten we blij zijn dat we ons druk kunnen maken om sneeuw. Er zijn genoeg landen waar ze zich druk maken om belangrijkere zaken; zoals hoe komen we aan eten etc etc.
was niet direct naar jou hoor..
en als je zegt dat er minder cm vallen is ook helemaal niet erg
maar de dag is nog niet om
wat niet is kan nog komen!!!
kijk uit je raam
zieke sneeuwval nota bene in amersfoort
dit gaat nog effe door hoor!
Zie je ze al glij'en? Zojuist weer een groepje scholieren hier op de bakkes, oh wat hou ik van een winkelcentrum!
Zo werkt het niet. Je hebt na dat bericht ook meldingen gemaakt die aangaven dat we vandaag een wat ander weertype hadden dan het nu laat zien. Namelijk rond 12.00 uur koude inval waarbij het oosten zou sneeuwen. Het heeft inderdaad gesneeuwd, de hele dag. Maar het is te warm en drapperig dat het blijft liggen. De vooraf ingeschatte cm is niets van gekomen. En daar zat het KNMI gewoon wat beter.
Maar goed, ik neem je niks kwalijk. Het is al met al "wat natter" dan werd gedacht. De koude inval heeft op zich laten wachten.
Twente meld nu: sneeuw gestopt. Dit was het. (voorlopig?)
Hoop echt dat het nu snel kouder word, ander zit er voor ons weinig in jah...
Heb morgen examen Engels, dus ongeveer een halve meter sneeuw zou leuk uitkomen
Probeer het gezellig te houden!
Kijk..... Een bakkie vrolijke troost!!! Die zullen vele nodig hebben | Gewijzigd: 16 december 2010, 16:33 uur, door arjanbruggink
En daarbij heb ik ook echt wel respect voor Jan dat hij er zoveel moeite insteekt en dat hij zovaak gelijk heeft, maar het is niet altijd 100% feest. En dat mag je toch wel even melden, van 'goh, ging niet helemaal zoals verwacht'.
Geloof dat het ook niet direct om jou gaat, maar ook het aantal centimeters klopt toch??
Als je het zegt er kan tot 15 cm vallen, dan het ook niet
Maar ik snap wat je wilt zeggen, gaat het er meer om dat KNMI inderdaad om het uur update van regen, naar sneeuw, naar tornado naar regen.