Amen!
De sneeuw moet nog komen hoor, de dag is nog niet voorbij......goed lezen he!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Als iemand een voorspelling ruim een week vooraf op de site zet verdiend dat zeker wel wat meer respect ook al valt er wat minder.. Kan het KNMI wel beter zijn op dit moment, maar die voorspellen pas een paar uur vooraf... Wat ook begrijpelijk is, want iedereen kijkt naar dat instituut en zodoende krijgen hun zwaardere kritieken als ze mis zitten..
en daarbij blijven het verwachtingen...
ik blijf herhalen.. chapeau voor Jan ! (en Johann)
Helemaal mee eens, ik vind het bijzonder knap dat je zoiets aan ziet komen. Maar het is van zoveel dingen afhankelijk de uiteindelijk sneeuw/regenval. Dat kun je alleen op het moment zelf zien, daarom zeggen ze toch ook niet dat het zo is, maar dat zo kan zijn?
Ca. 14.45 eerste bericht uit Herhugowaard natte sneeuw
Tijdens terug rit 14.45 tot 15.30 viel de temperatuur in 3 kwartier van 6 naar 1 graad.
Net neeuwde het ook nog, maar blijft nog niet liggen.
Komaaaaaaaaaaan meer meer meeer!
Als iemand een voorspelling ruim een week vooraf op de site zet verdiend dat zeker wel wat meer respect ook al valt er wat minder.. Kan het KNMI wel beter zijn op dit moment, maar die voorspellen pas een paar uur vooraf... Wat ook begrijpelijk is, want iedereen kijkt naar dat instituut en zodoende krijgen hun zwaardere kritieken als ze mis zitten..
Again. uiteindelijk kan dit bijna niet anders. als onze voorspelling van een week geleden waren aangehouden dan waren nu ook de verkeerde signalen afgegeven richting de nl burgers..
moet ik weer naar enschede tuffen....
twente-heracles
Nergens voor nodig, makkie voor Heracles
ON: Zojuist een dikke hagelbui waardoor het enigzins wit is geworden, voorderest lijkt het meer op een dooiaanval vandaag helaas.
Als jullie goed opgelet hadden gisteren zou je hebben kunnen zien dat er door verschillende leden verschillende kaarten/plaatjes zijn geplaatst met de toevoeging; Voor 18.00 uur en na 18.00 uur. Voor 18.00 uur regen in het westen en in het oosten natte sneeuw/sneeuw overgaand in regen en daarna weer sneeuw. Vwb het westen (waar ik voor kan spreken aangezien ik er woon) klopt die verwachting vooralsnog als een bus.
Misschien is het voor sommigen handiger om eens alle pagina`s bij te lezen in plaats van bij de laatste te beginnen en op basis daarvan je conclusies te trekken (let op: ik val niemand persoonlijk aan, alleen een tip mijnerzijds.)
sjonge jonge wees blij dat er mensen zijn die die moeite doen..
ze doen dit voor zichzelf maar delen die wijsheid met anderen!!
word er een beetje schijtziek van
het is elke keer weer feest!!
als er wel veel valt stoppen ze jan en anderen een veer in de reet
valt er minder of andere neerslag smeren ze met pek!!!
pffffffff
Maar het heeft hier als enige plek in NL zowat de hele dag wel gesneeuwd
Als je dan zo ver van te voren een al verwachting hebt gedaan en er toch nog best wel dicht bij zit is dat wel knap.. Anderen durven dat niet. En ja het kwam aan op tienden in de graden... Wel of geen sneeuw. Bijzonder complex lijkt me.
Droog trouwens hier. | Gewijzigd: 16 december 2010, 16:30 uur, door zwoof
Je mag toch wel aangeven dat het niet helemaal is uitgekomen? Het is toch niet zo dat als er een verwachting gedaan wordt, dat deze heilig is? Ik meld alleen dat het behoorlijk klopte allemaal, behalve het aantal cm's. Dat is toch geen zonde?
En daarbij heb ik ook echt wel respect voor Jan dat hij er zoveel moeite insteekt en dat hij zovaak gelijk heeft, maar het is niet altijd 100% feest. En dat mag je toch wel even melden, van 'goh, ging niet helemaal zoals verwacht'. | Gewijzigd: 16 december 2010, 16:30 uur, door Buffell