daar is een vriendin van me juist wel blij mee haha, die woont in haaften en heeft juist een pest hekel aan sneeuw!
maar idd ik had ook gehoop op die 10 cm;)
Daar moet ik je in deze wel gelijk in geven.
Dan zijn wij blij dat we aan verwachtingen doen in plaats van voorspellingen, kortom de dag is nog niet voorbij en dan al conclusie trekken?
Je bent wel heel erg voorbarig met je uitspraken. De dag is nog niet voorbij. Voorlopig zijn de verwachtingen geheel op lijn. In ieder geval voor het westen werd verwacht regen, gevolgd door sneeuw. Momenteel klopt dit nog steeds als een bus. Ook de lijn koud/ warm zat er niet ver naast. Volgens de verwachtingen kreeg het oosten het eerst te maken met droge sneeuw (en dat klopt) en het westen eerst met veel regen...
Die weten niet wat ze moeten voorspellen en hebben elke dag cker 5x een update gedaan.
Het scenario zoals nu uitkomt werd al dagen voorspeld hier op het forum.
Maar als je meer vertrouwen hebt in het knmi dan lees je toch niet mee.
Ondanks de doorweekte ondergrond blijft de sneeuw nu goed liggen hier
De sneeuw blijft nu liggen en het is behoorlijk glad op de wegen.
Zojuist komt een vriend van mijn zoons binnen, is op de route Winschoten-Finsterwolde met de fiets 3 keer onderuit gegaan.
Eens zien wat je na vanavond gaat zeggen | Gewijzigd: 16 december 2010, 16:18 uur, door pjotertje
Nouja, Jan, laten we heel eerlijk zijn, 10cm zit er niet meer in voor het oosten, en zeker geen 15, toch?
Groesbeek gaat de 5 cm nog niet eens halen denk ik.
Groesbeek gaat de 5 cm nog niet eens halen denk ik.
Klopt, maar het grootste probleem zit hem ook bij vele mensen in het lezen van de stukken. Lees beginpost eens op deel 13
Wat grappig, de sneeuw is zo fijn, dat het mij niet eens op viel. Straat is opeens wit, met hele kleine vlokjes. Temperatuur nog steeds aardig boven 0, het is 2.5 graden.