Na het lezen van al die enthousiaste verhalen uit Apeldoorn, zie ik graag foto's.
Foto is met mobiel gemaakt en daardoor wordt de vallende sneeuw niet goed weergegeven. De tijd tussen het maken van de foto en zojuist weer naar buiten kijken is het alweer een stuk witter, zelfs de weg begint nu wit te worden
dan heb ik wat om naar uit te kijken als ik naar huis ga zo YES nu nog wachten tot ik klaar ben op me werk (delft) waar overigens alleen nog regen te melden is....
jaa idd ik zie het ook naar beneden vallen er zit wel regen tussen maar dat ga zo wel over in sneeuw denk ik
meer over vertellen?
Thanks jordy
Donderglas stroomt hier over , dat betekend onweer / storm dus bericht zou wel eens kunnen kloppen
Foto valt erg tegen na de reactie's van een aantal forumleden. Bedankt voor het plaatsen. Hier is het inmiddels droog... Zucht!
Hier in N/H krijgen we vannacht denk het een en ander aan cm sneeuw! Als er ook nog onweer bijkomt, kan er een flink pak vallen.Ik zelf zit te denken aan vorig jaar, dat er ook sneeuwbuien vanaf zee binnendreven, die in korte tijd meer dan 6cm achterlieten!!
Van onweer wordt een pak sneeuw echt niet dikker hoor LOL .. wel cool als het onweert met sneeuw..
Hmm, eerst maar thuis zien te komen.. maarrr, ik heb nu wel mijn WINTERBANDEN, kan ik ze mooi proberen, kijken of het nou echt waar is wat ze allemaal beweren.. Op nat en droog rijden ze overigens prima! (NORDEX Nivius SNOW.. Goedkoop, maar wel goed uit de testen en TUV gekeurd..voor wat het waard is )
Aktueel: al een half uurtje natte sneeuw op Schiphol.. ging in nog geen minuut over van keiharde regen naar natte sneeuw. Alleen de autoruiten bedekt met slush puppy, wegen en grond nog niet wit. Harde Noordenwind
Lots