Je zit je veel te druk te maken. Dat straalt uit naar de stratosfeer.
Kap daar eens mee man!
Gaat het ook nog sneeuwen of eerder gewoon verder regenen?
Jullie moeten geduld hebben denk ik, misschien pakken jullie wat mee van de bui, maar meer kans op de buien die nu op de Noordzee zitten
Maar de zone lijkt wel op zijn laatste benen te lopen daar...
Kan het goed uitklaren zodat de temp goed keldert !
moet ik weer naar enschede tuffen....
twente-heracles
Die gaat vooralsnog gewoon door. Elk nadeel heeft z'n voordeel
Inmiddels is de regen inderdaad overgegaan in sneeuw, best grote vlokken ook.
Helaas blijft er weinig liggen door de natte ondergrond.
Maar als het vanavond gaat vriezen, wordt het één grote ijsbaan. Hoeft van mij niet zo...
De katten miauwen zich suf naar al die vlokken waar ze niet bij kunnen, wel een apart sfeertje zo
Morgen, als de temperaturen meer gunstig zijn voor een mooi sneeuwdekje, sneeuwt het hoofdzakelijk weer in het westen.
Het zal ook wel weer zo wezen hoor
Er valt nog sneeuw genoeg ook in het Oosten van het land.
Ik zie op de webcams sneeuw vallen wat ook blijft liggen, kijk maar: http://n348b.webcam.nl/flash/
Voor de rest is de dag natuurlijk nog lang niet om.
Het was al van tevoren bekend dat er eerst regen zou komen gevolgd door sneeuw.
Het moet dan wel even blijven sneeuwen voordat er een behoorlijk sneeuwdek ligt, dat kan niet in 5 minuten.
Voor de duidelijkheid:
Het sneeuwt hier vanaf 15:10, dus zo'n drie kwartier nu en het is echt wit, er valt droge sneeuw.
Vanaf nu verwacht ik alleen maar daling
Kap daar eens mee man!
Nouja ik maak me niet druk, die 10cm komt sowieso niet meer, maar ik vroeg het me gewoon af. Lijkt me tegenstrijdig, een koufront komt steeds dichterbij, en temperatuur gaat omhoog:P
Euh wat?
Komt er nog meer aan vanavond? Ik dacht dat het rond 18.00/20.00uur wel afgelopen zou zijn. Ik heb dan ook niet echt opgelet vandaag en jouw verwachtingen.
Morgen, als de temperaturen meer gunstig zijn voor een mooi sneeuwdekje, sneeuwt het hoofdzakelijk weer in het westen.
Het zal ook wel weer zo wezen hoor
Anko na 250 berichten heeft nog niemand je erop gewezen dat je plaatsnaam nergens staat vreemd.
Heerlijk toch... dat is nu de hele lol van eventueel extreem weer... dagen van te voren denken,hopen op extreme situaties... en de ene keer valt het je tegen en de andere keer ben je eerder op de hoogte van een extreme weer situatie dan een ander...
"kijk... dat is nu de lol van deze hobby"
Die storingen doen me niets meer. Het is al lang duidelijk geworden dat ik het mag vergeten bij hen . Bij die buien daarentegen...
Edit: het is droog geworden.
Ik reed naar huis met de fiets en opeens dikke hagel en de lucht werd wat witter enzo,
in 1 keer was alles wit geworden, daarna sneeuw en nu echt nonstop droge sneeuw en ik mag wel zeggen ZWARE sneeuwval!
word nu ook goed wit.
die temps niet gezond hoe snel die omlaag gaan man!
Mijn (on)weer foto's : Foto's