GEWELDIG :)
Waar hangt het vanaf of de buien wel of niet dieper het binnenland intrekken?
Want als je het zo op de sat bekijkt lijkt het gewoon over heel Nederland te trekken.
m.a.w wat moeten we in de gaten houden waardoor de buien kunnen uitdoven boven land?
Maar de sneeuwlaag wordt niet echt dikker.
Denk dat de temperaturen toch wat hoger zijn gebleven dan verwacht. Al met al kunnen de mensen uit het westen wellicht jaloers zijn op het oostelijke deel, toch valt het tegen op basis van de verwachtingen gisteren.
Tot nu toe dan. Misschien dat er later nog verandering in komt. Maar ik vermoed dat het niet de hele avond door blijft sneeuwen.
Update Twente
Temp: +1 nog steeds
Zolang de temp blijft dalen gaan we de goede kant op, ik denk dat we hier morgen meer kans maken op een wit tapijtje
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Maar de sneeuwlaag wordt niet echt dikker.
Denk dat de temperaturen toch wat hoger zijn gebleven dan verwacht. Al met al kunnen de mensen uit het westen wellicht jaloers zijn op het oostelijke deel, toch valt het tegen op basis van de verwachtingen gisteren.
Tot nu toe dan. Misschien dat er later nog verandering in komt. Maar ik vermoed dat het niet de hele avond door blijft sneeuwen.
Update Twente
Temp: +1 nog steeds
Mijn pesthumeur, vanwege bovenstaande hehe , moet dit bericht bevestigen helaas.
Hier regen snel dalende tem nu 2,7 50 min geleden nog 4,8 en een langzaam stijgende luchtdruk.
Ben benieuwd wanneer het hier gaat sneeuwen ,verwacht rond 18.00 uur.
mooi dat rood, wit , blauw : http://www.onweer-online.nl/weerkaart/neerslag/171/ echt hollands
Inderdaad. Iedereen was nog zo jaloers op "onze" sneeuwbuien. Maar zoals nu blijkt is al die voorafgaande uren met sneeuw gewoon weggespoeld.
Erg jammer.