Denk niet dat er daarvoor nog genoeg neerslag komt, de temperatuur daalt niet genoeg en de ondergrond is veel te doorweekt.
Daarbij moet ik wel zeggen dat het inderdaad sneeuwt, zoals verwacht, net als het voorafgaan van de regen. Het enige waar een aantal stations de plank misgeslagen hebben is het sneeuwdek.
buffel.hier de ondergrond ook doorweekt maar je ziet bepaalde gedeeltes wit worden<op auto vormt zich al een laagje.
was heel vreemd vanmiddag, had pauze op men werk, en keek naar buiten, en zag dat het heel hard regende, ik keek 2 minuten later weer achterom naar buiten en ineens sneeuwde het heel hard.. was ineens wit aan het worden!
hoop dat dit nog een mooi poosje door zal gaan!
:edit:
oeps sta nog op die van men moeder ingelogd:P | Gewijzigd: 16 december 2010, 15:33 uur, door Francina
eindelijk witte vlokken!!!
blijft alleen nog niet liggen..
weet geen temperatuur maar ik vind het steenkoud!!
http://www.weerstationdeventer.nl/wsd/wdl/
dat is die rits die hier al meerdere malen vernoemd is, daar zit het warmte en koudefront tegen elkaar
Onweersdagen: 0
was heel vreemd vanmiddag, had pauze op men werk, en keek naar buiten, en zag dat het heel hard regende, ik keek 2 minuten later weer achterom naar buiten en ineens sneeuwde het heel hard.. was ineens wit aan het worden!
hoop dat dit nog een mooi poosje door zal gaan!
:edit:
oeps sta nog op die van men moeder ingelogd:P
zo, nu sta ik zelf ingelogd
Hoelaag moet dat dauwpunt eigenlijk zijn Jan?
dat is ff toppie!!
dat is leuk om naar te kijken..
bedankt he!!!