hier het zelfde probleem de sneeuw wil nog niet blijven liggen:P
Hier in zuid ook alleen regendruppels. Conclusie natte sneeuw grens is noord/oost apeldoorn
op welke site houden jullie de actuele temperatuur bij? die op buienradar.nl loop 40minuten achter zo'n beetje, kan het niet actueler?"
Zeker wel
Ga naar buienradar.nl. Kies de tab "actueel weer" kies hier "weergrafieken". Kies dan in het pop-up menu "temperatuur op 2 m hoogte" (er staat "buienindex dekkingsgraad" als default setting).
Kies vervolgens het door jouw gewenste Meetstation
Druk dan op "maak grafiek" et voila ! real time temperatures voor 24 uur!
(NB: je kunt ook in de historie zoeken voor temperatuursverlopen in het verleden)
Wij hebben onze sneeuw, ik hoop dat de rest van Nederland ook snel mag volgen, want dit is prachtig!
Krijg grote aandrang om dit al te zeggen: Alvast fijne (witte) kerstfeest!
(Grote resulutie: http://twitpic.com/3gfpoh ) | Gewijzigd: 16 december 2010, 15:09 uur, door joshoon
even beetje semi offtopic het verhaal van de ton en het effect er op. 1 ton is 1000 kilo dus 8 ton is 8000 kilo. Nu is dat dus niet veel. 1 kuub is ongeveer 1 ton beetje afhankelijk van de massa als je mij begrijpt. Nu wil het geval dat en kleine strooier 1 kuub bevat dus ruwweg 1 ton zout. Dat betekent dus dat Deventer slechts 8 keer zo en klein karretje naar buiten kan sturen dan is alles op. Lijkt mij stug.
Heb het nog even op gezocht is 800 ton en daar van is in 3 weken 700 ton gebruikt. das wel schokkend vooral als je bedenkt dat het gros van stad en dorp niet wordt gestrooid.
Jan, zijn er nog kansen dat ik met mn camera naar buiten kan voordat het donker word voor wat plaatjes ? | Gewijzigd: 16 december 2010, 15:11 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !