Tsja, ik kijk uit over het Kanaal ri. Cicero. De weg is natte prut vandaar, maar ik zie dat de stoepen e.d. wel mooi wit blijven. Evenals het gras.
Dan wacht ik een kilometer of tien zuidelijker met spanning af wat er komen gaat. Voorlopig slechts regen, zoals de hele dag al het geval is trouwens.
En lieve mensen die zeggen dat het sneeuwdek dat er lag minder is geworden: hier lag helemaal geen sneeuwdek, dus wees blij dat jullie nog wát hebben
Dat is nou net wat te optimistisch
Hier nog steeds geen echte sneeuw, nu lijkt het meer op regen dan natte sneeuw :S
positief denken is immers leuker dan negatief
Ik hoop met je mee
Temp wil niet niet echt zakken, ben bang dat het vandaag een lichte teleurstelling gaat worden, aangezien het neerslaggebied ook niet echt verder wil zakken naar het zuiden
ik denk dat het toch nog goed gaat komen hoor, begint binnen un uur flink af te koelen seb_B
Dat de weg natte prut is, is vrij logisch, ze hebben vanochtend ook al hier zitten strooien, en dan ook nog regen enz.
Even je cookies opruimen kijken of dat helpt
Euh de temperatuursdaling gaat sneller dan de weermodellen hebben aangegeven
Dacht dat het meeste zout al weggespoeld was. Maar goed, het wordt mooi wit!! Laat maar lekker doorgaan zo.
http://live.webcam.nl/apres-ski/