Zo'n 10min gelede waaide en regende het hier behoorlijk hard.
Nu amper wind en wat lichte natte sneeuwval.
Dan mag Haarlem onder jullie nu ook wel overgaan in natte sneeuw( beetje ijs regen nu)
Maar goed, even uit de mee-lees-modus vandaan: Sinds vanochtend 9.00 uur regent het hier aardig door met vanaf +/- 12.30 een stevige wind erbij, die vanaf 14.15 lijkt te gaan draaien en daarbij afneemt.
Ik ben benieuwd of we in het westen nog wat mee krijgen van de sneeuw. Als dat het geval is; LEUK! Zo niet, blijf ik lekker met m'n hond, boekie, pot thee & O-O op de bank. Dat heeft ook wel weer z'n charmes met dit weer
bn net klaar met werken en zie zoveel pagina´s, dan moet er wel wat staan te gebeuren.
Hier in obdam nu de eerste sneeuw aan het vallen bij een temp rond de 2 graden.
Jan visser voorspeld voor volgende week kans op stralingsvorst tot -15.
beter
En als ik het goed begrijp zal de wind naar het noorden draaien als het koufront komt en de temp en luchtdruk zullen dan zakken... Als dat klopt dan hoef ik dus alleen maar daar op te wachten...Kon wind draai nu... Nu blijft niets liggen en smelt de sneeuw die er nog lag en er valt wel al veel.
Koudefront komt nu net over. Zie sat24. Heel effe wachten nog en dan gaan we los hier.
Kan iemand die sneeuw effe van die http://cameradtp.axiscam.net/view/index.shtml afhalen ? Ik zie door de sneeuw de bui niet meer !
offtopic > wil iedereen zn verblijfsplaats effe in zn profiel zetten.
En de d-t spelling checker aan.
pompidomtidom..... ben nog wel vrolijk.... van mij mag het hier wel pas gaan sneeuwen als iedereen veilig thuis is (man en kind dan in iedergeval)....maar kan ik dan wel even een droog uurtje krijgen? kan hier bijna een rubberbootje nemen in de tuin...dan kan ik in iedergeval even droog het vuinis naar de container brengen...
Jan kan jij uitleggen hoe dat zit met de temp stijging vlak voor het koudefrond? dat heeft toch iets te maken met de lucht die wordt samengeperst of zoiets? | Gewijzigd: 16 december 2010, 14:40 uur, door fanthagiro