Ik hou mijn hart vast voor vanavond.. krijg weer visioenen van 6 Januari 2010.. Ik heb er toen -- ff rekeken-- 8 uur!! over gedaan om thuis te komen (normaal 45 minuten, inclusief 20 minuten file).. Zou zo maar weer kunnen gebeuren, situatie is ongeveer hetzelfde, eerst bakken met regen, even droog, toen dikke sneeuwbuien, met verkeersinfarct tot gevolg.
Verschil is de wind, het waait nu op Schiphol hard uit het zuidwesten.. Compleet herfst dus.. We wachten de winter af hier.
Lots
Leeuwarden nu 4 º C / en afgelopen nacht maar net onder nul geweest terwijl er int oosten des lands bijna de -12 is gehaald..
Bijna -13 zelfs. Het was hier rond 0.30 uur -12,8 graden.
Hattemerbroek/Zwolle Max temperatuur bereikt omstreeks 11:36 met 2,7 Gr. Nu dalend.
Maar het vooruitzicht van een mooi pakkie sneeuw maakt veel goed | Gewijzigd: 16 december 2010, 13:17 uur, door aart1984
Jah en moet je nu zien wat een verschil Maar sneeuw ook nog steeds nat in zuid-west twente.
OK!
Nog beter
Inmiddels is men hier van start/landingsbaan gewisseld, hetgeen betekent dat de wind aan het draaien is / gedraaid is !!
Koude(re) lucht gaat binnenstromen .