Met die gedachten keek ik net ook al naar buiten, hopelijk bevriest het
Had toch meer sneeuwaandeel verwacht, mn meer landinwaarts, en wat lagere temps.
Valt me ook op dat het warmtefront vanmorgen toch weer meer en ook oostelijker over het land trekt dan gisteravond nog voorzien. Tevens golfvorming waardoor het een en ander wat vertraagt. Overigens loopt het goed in de pas met EC-MOS verwachtingen van gisteren (zie en vergelijk de 4 verschillende stations die ik gisteren hier liet zien)
Ciao Johann
Johan, met deze veranderingen; hoe denk je dat deze zich gaan verhouden voor het westen? En is er waarde te hechten aan de onweersverwachting van mijn weerstation?
Wel zag ik daarnet enkele natte flatsen (mmoi woord) voorbij komen, en is mijn hoop nog steeds niet vervlogen.
@Johan ...... niet terug trekken nu he belooft is belooft! <grapje>
Ik zat in de auto ... met een dubbel gevoel: doodeng maar jee wat spannend
Er moèt straks echt wel een flinke dump komen hoor, want anders verdwijnen die regenplassen (oh sorry, Gekke Leo constateerde dat ook al) van nu misschien niet meer .... | Gewijzigd: 16 december 2010, 11:58 uur, door marja
Temp op 2 hoog +2,3 graad
Ik woon in de maten toen straks kwam er af en toe een flats voorbij, maar nu is het inderdaad alleen maar weer regen
In grote lijnen zal er niet veel veranderen aan de verwachtingen, het gaat hier werkelijk om details en hier en daar om kilometers !
Onweer is goed mogelijk wanneer de zeer koude kucht (vooral op hoogte) erin komt.
Kunnen pittige (sneeuw)buien gaan worden, vooral in de kustgebieden !
Ciao Johann
klopt, lichte sneeuwval maar het waait wel hard soms.
En het lijkt droge sneeuw te worden