wat was er dan op 6-01-2010??
Toen was er een sneeuwbom boven de randstad. Heeft hier in en rond Amsterdam voor een verkeersinfarct gezorgd. Je hebt, als je via de A8 de A10 op rijd, een file-informatiebord van de ring van Amsterdam. Normaliter is die op kleine stukjes rood en de rest wit. Ik weet nog goed dat op die dag 90% van dat bord rood was. Met andere woorden, bijna de hele ring stond vast!
Als ik mijn waterglas moet geloven en dat doe ik , dan komt er een beste depressie aan.. Ben benieuwd of daar dan ook geen stevig briesje bij zit.. .Lichtenvoorde meldt nu eerste regen die in een paar seconden overging in natte sneeuw..Es geht loss..
Dat is het leuke van dit Forum,hier zijn mensen aanwezig die er echt verstand van hebben en aan de hand van de kaarten en grafieken laten zien wat er verwacht KAN worden en wat er dus WAARSCHIJNLIJK gaat gebeuren.
Laat iedereen in zijn/haar waarde en geniet van het weer,wat het ook brengt hier in ons Natte landje.
Fijn weekend!
on topic:Hoogvliet,4 graden en het zeikt dat het giet!
Ja dat weet ik collega moest naar Papendrecht en heeft er geloof ik 4 uur over gedaan die dag maar wat was er dan op 6-01-2010 daar staat mij helemaal niets van bij(leeftijd waarschijnlijk).
tot misschien volgende week. enne mensen geniet van het mooie sneeuw weer. doe wel voorzichtig.
groetjes marieke
Het leuke van de bui was, dat het helemaal niet zo'n grote bui was maar hij kwam boven de randstad tot stilstand en sneeuwde helemaal leeg.
buienradar geeft voor het uiterste oosten nu droge sneeuw aan
temperatuur momenteel: 4 graden in Rotterdam
Hmm, ben niet helemaal tevreden.
Had toch meer sneeuwaandeel verwacht, mn meer landinwaarts, en wat lagere temps.
Valt me ook op dat het warmtefront vanmorgen toch weer meer en ook oostelijker over het land trekt dan gisteravond nog voorzien. Tevens golfvorming waardoor het een en ander wat vertraagt. Overigens loopt het goed in de pas met EC-MOS verwachtingen van gisteren (zie en vergelijk de 4 verschillende stations die ik gisteren hier liet zien)
Ciao Johann | Gewijzigd: 16 december 2010, 11:51 uur, door Alpenweerman
Hopen dat het snel daald
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
29 november van dit jaar was het hele bord rood. Dus zo bijzonder is dat niet.
's ochtends om 08.00 vertrokken van huis, 11.00 de poging om in Amsterdam te komen opgegeven ik was zegge en schrijve hemelsbreed ca. 2 km opgeschoten IN Heerhugowaard. Er stiond tussen HHW en Alkmaar een file, tussen Alkmaar en Amsterdam een mega file.
Ik weet het nog aangezien ik dan jarig ben en onderweg was met taart ...... ben dus niet verhongerd in die paar uur