Dan is het meeste al 'voorbij' hoor.
Temp blijft nog steeds stijgen in heel NL, mag van een wonder spreken al ligt er straks een laagje sneeuw in NH.
En dat is precies, zoals het verwacht is.
Dan is het meeste al 'voorbij' hoor.
Temp blijft nog steeds stijgen in heel NL, mag van een wonder spreken al ligt er straks een laagje sneeuw in NH.
voorbij?... onzin- als je op sat24 europa ir kijkt zie je achter het front massas buien ontstaan in de koude lucht,
die komen vanaf vannavond allemaal onze kant op,
een paar van zulke koude buien geven vaak veel meer sneeuw dan een heel front.
dus laat dat wf maar passeren,daarna gaat t los......
dus eerst gaat de warme kraan open,daarna de koude.
heb geduld a.u.b.
ps:zodra de wind noordelijk wordt,hou dus gewoon de windrichting in de gaten..simpeler kan niet.!
http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=eu...r&type=loop
Welk gebied van Apeldoorn woon jij dan? Zie nog niets in de trend van natte sneeuw, alleen (miezer)regen
Temp op 2 hoog +2,3 graad
Idd, in het westen regen overgaand in sneeuw, in het oosten sneeuw.
Nog niks op aan te merken.
Want de koude lucht stroomt al door naar het oosten, waar de neerslag die dan nog in 't westen zit voorbij moet komen, terwijl in het westen het laatste overkomt. Let wel, het westen krijgt nog een flink portie sneeuwbuien.
temperatuur momenteel: 4 graden in Rotterdam
Ik vergeet die dag nooit meer, omdat er bijna niemand op me verjaardag kwam( 8 januari ) omdat ze niet durfden te rijden
Gek he maar er staat mij meer bij dat op 20-12-2009 heel veel sneeuw viel hier in en rond Delft
wat was er dan op 6-01-2010??
Die losse sneeuwbuien achter dit front zien er goed uit... Hopen dat het dan ook werkelijk gaat sneeuwen!
Ohnee, niet, ik heb geen zin in schuiven...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
oeps... over de smiley heen gelezen. (komt er van als je met 1,5 oog naar buiten kijkt he )
on-topic: niet panikeren mensen, er komt sneeuw. Ik voel het aan mijn gewrichten.