Dit gaat PRECIES zoals het voorspeld is. EERST regen. Nu valt er eerst regen, is het niet goed, omdat verschillende mensen hier zich blind staren op het woordje sneeuw en nergens anders meer naar luisteren.
De oplettende mensen houden zich koest, die weten wat er komen gaat, maar de helft loopt hier alweer te roepen; KLOPT NIKS VAN BLA BLA BLA, kijk eens op de klok hoe laat het is, lees de verwachting EERST eens na voordat je gaat lopen roepen, en DAN kun je gaan posten.
Het spijt me zeer, Dit moet er echt even uit, want ik vind dit werkelijk waar nergens op slaan, en dan bedoel ik niet alleen just0408, maar nog een stuk meer, die ook zulke dingen roepen.
Amen
Dit gaat PRECIES zoals het voorspeld is. EERST regen. Nu valt er eerst regen, is het niet goed, omdat verschillende mensen hier zich blind staren op het woordje sneeuw en nergens anders meer naar luisteren.
De oplettende mensen houden zich koest, die weten wat er komen gaat, maar de helft loopt hier alweer te roepen; KLOPT NIKS VAN BLA BLA BLA, kijk eens op de klok hoe laat het is, lees de verwachting EERST eens na voordat je gaat lopen roepen, en DAN kun je gaan posten.
Het spijt me zeer, Dit moet er echt even uit, want ik vind dit werkelijk waar nergens op slaan, en dan bedoel ik niet alleen just0408, maar nog een stuk meer, die ook zulke dingen roepen.
Helemaal mee eens.
Mensen lezen niet en denken ook niet zelf na.
Kijk dus naar de windrichting, temperatuur, en luchtdruk.
Als je naar de luchtdruk van de afgelopen uren kijkt zie je dat deze enorm aan het dalen is.
Verder zitten we nog steeds in het warmtefront met regen, dat duurt nog een paar uur.
Zie verder de kaartjes voor later vandaag.
Je ziet dat de koude bovenlucht er nog steeds aan komt en ook dat de wind (sterk) uit het noordwesten gaat waaien.
En idd de dag is nog niet om
als je GFS mag geloven sneeuwdump!
wacht eerst alles af, daarna pas met je oordeel komen.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Ehrm - jij begint te zeiken toch? Dan hoef je het niet op anderen af te schuiven terwijl je zelf negatief begint te zeuren.
Ontopic: Het regent hier nu lichtjes.
HELEMAAL ONTZETTEND MEE EENS...............!!!!
LIEVE MENSEN,VERDIEP JE TOCH EERST EENS IN DE WEERSSITUATIE,
EN SPREEK DAN PAS...............................
Ben er Heilig van overtuigd dat het vandaag nog flink gaat sneeuwen, mijn oren jeuken!!!!
door de regen worden een hoop mensen sjagerijnig!!!
Ik hou gewoon me gordijnen dicht en zet me muziek hard aan.
Dan zie en hoor ik de regen niet, en wacht ik tot ik hier lees dat het sneeuwt en dan doe ik me gordijnen weer open
Temperatuur schommelt hier in Groesbeek tussen de 1.5 en 1.8, daalt niet verder maar stijgt ook niet verder.
De eerste regendruppels beginnen nu te vallen, het afwachten is begonnen.
Ik hoop dat het hier over een uurtje of 2 toch wel overgegaan is in sneeuw, maar dat moeten we nog maar even kijken, kan ook wat langer duren.
Lucht is zo grijs als maar kan.
| Gewijzigd: 16 december 2010, 11:29 uur, door Buffell