ja klopt, ben buiten gaan kijken naar de klassieke therm (kwik) geeft daar +1 gr aan. de digitale wijkt af en toe wel iets af
btw bij jullie regent het, maar hier is er nog niks van nattigheid gevallen, terwijl wij normaal,gezien de trekrichting op buienrader eerder aan de buurt moeten zijn ?
luchtdruk zakt wel erg snel, gisteren (avond) 1029 nu 1007. | Gewijzigd: 16 december 2010, 11:18 uur, door Marga
Misschien in rijssen wel, enschede is 30km verder naar het oosten, misschien daar niet
| Gewijzigd: 16 december 2010, 11:14 uur, door Smiths
Kan het zijn dat door de luchtdruk mijn oren potdicht zitten? Ik stapte uit bed en m'n oren voelen alsof er een liter water in zit en ben half doof. Echter heb ik niet gezwommen o.i.d.
Hopende dat ik wat positiever kan worden vandaag, om 12 uur maar een sneeuwdansje doen om de goden sneeuw gezint te krijgen
Ik geloof er helemaal niets van. Ze verkondigen weer gewoon fabeltjes.
De dag is nog niet voorbij
een mooi plaatje daaro, ze moeten effe die kou weer terug blazen
http://87.139.20.112/view/view.shtml?image...mjpg&size=1 | Gewijzigd: 16 december 2010, 11:18 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Idd scheelt toch iets. This hier op dit moment sneeuw/regen. Steeds vlokken sneeuw erdoor. Wie weet koelt het straks in de bui af voor sneeuw.
Die sneeuw komt pas vanmiddag - het is nog maar net kwart over 11 geweest en nu begin je al te zeuren dat er niks komt?
Ik snap niet waarom mensen nu al beginnen te zeiken van: Aah er komt niks, aah het regen hier, aaah de temperatuur loopt alleen maar op hier.
Die sneeuw komt heus nog wel - wees gewoon geduldig
Dit meen je toch niet serieus ofwel?
Dit gaat PRECIES zoals het voorspeld is. EERST regen. Nu valt er eerst regen, is het niet goed, omdat verschillende mensen hier zich blind staren op het woordje sneeuw en nergens anders meer naar luisteren.
De oplettende mensen houden zich koest, die weten wat er komen gaat, maar de helft loopt hier alweer te roepen; KLOPT NIKS VAN BLA BLA BLA, kijk eens op de klok hoe laat het is, lees de verwachting EERST eens na voordat je gaat lopen roepen, en DAN kun je gaan posten.
Het spijt me zeer, Dit moet er echt even uit, want ik vind dit werkelijk waar nergens op slaan, en dan bedoel ik niet alleen just0408, maar nog een stuk meer, die ook zulke dingen roepen.