Ik ben wel benieuwd naar wat er vanmiddag allemaal gaat vallen, volgens mij zit ik in Boxtel (tussen Eindhoven en Den Bosch) behoorlijk goed als ik de voorspellingen mag geloven.
Wij krijgen gewoon een herhaling van 6 januari ( maar dan nog net iets erger )
Was dat niet die bui die de randstad platlag? alleen vanavond ergen zou leuk zijn idd.
Wij krijgen gewoon een herhaling van 6 januari ( maar dan nog net iets erger )
Ja 6 januari hou ik ook steeds in gedachte. Eenmaal die dag beleefd, dan hou je hoop voor het leven. Zo heb je niks en zo sta je binnen een uur tot aan je knieën ... mega was dat!
ja!! Ik zat toen die hele 2 uur op me fiets! en poging doen om mijn huis te bereiken!
bene benieuwd hoeveel er dan gaat vallen,.. tot nu toe herfst... met 4,6 graden en matige wind en matige neerslag(regen natuurlijk))
Dat was idd de bui die in 2 a 3 uur tijd tussen de 20 en 25 cm sneeuw opleverde!!
Ik vergeet die dag nooit meer, omdat er bijna niemand op me verjaardag kwam( 8 januari ) omdat ze niet durfden te rijden
Jep, lijkt toch eerst natte sneeuw/ regen te worden voor het oosten. Spannend!
PS, baron.... | Gewijzigd: 16 december 2010, 11:07 uur, door zwoof
Ga mijn rubberbootje even opblazen en vertrek dan...... | Gewijzigd: 16 december 2010, 11:05 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik vergeet die dag nooit meer, omdat er bijna niemand op me verjaardag kwam( 8 januari ) omdat ze niet durfden te rijden
Nee precies, weet nog goed, was droog voordat ik boodschappen ging doen, kwam terug uit winkelcentrum schalkwijk en pak sneeuw waar je U tegen zei.
Als ik nu naar buiten kijk zou je niet zeggen dat het over een uurtje of 5 gaat sneeuwen haha