OP www.noodweercentrale.nl wordt ZEELAND als ZEEBURG aangegeven, zou je dit kunnen doorgeven aan de sitebouwers of ze dit willen veranderen? ik kreeg al last van een identiteitscrisis (en als dit de verkeerde plek is om te melden, dan spijt het mij (a)
Snel nog ff boodschappies doen. de sneeuwschuiver smeren. snowboots voor de verwarming en straks genieten van de sneeuw. Ik moet vanavond nog ff Amsterdam op en neer, wordt leuk maar moet even omdat we iemand in het ziekenhuis willen bezoeken. Nee niet ???? uit Winkel, overigens heel veel sterkte en snel weer opknappen!
Pompidom *** Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk *** Pompidom
Snel nog ff boodschappies doen. de sneeuwschuiver smeren. snowboots voor de verwarming en straks genieten van de sneeuw. Ik moet vanavond nog ff Amsterdam op en neer, wordt leuk maar moet even omdat we iemand in het ziekenhuis willen bezoeken. Nee niet ???? uit Winkel, overigens heel veel sterkte en snel weer opknappen!
Pompidom *** Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk *** Pompidom
kom je niet even langs haha . na de operatie komt dat wel weer goed het opknappen.
hier nu behoorlijk wat regen en het word iets maar dan ok maar iets kouder.
groeten marieke
Als ik zo de buienradar bekijk, moet ik constateren dat we in Zuid-Limburg
grotendeels naast de bui grijpen...
Klopt dit een beetje n.a.v. de laatste radar?
Jan enig idee wat ik hier kan verwachten?
Als ik zo de buienradar bekijk, moet ik constateren dat we in Zuid-Limburg
grotendeels naast de bui grijpen...
Klopt dit een beetje n.a.v. de laatste radar?
Jan enig idee wat ik hier kan verwachten?
Laten we het hopen dat we ier gewoon midden in vallen, met de kont in de boter of sneeuw hahahah.
De buienradar 24 uurs loop laat toch echt gewoon sneeuwval zien. We zijn te ongeduldig. Sneeuwval komt pas rond 13, 14 uur. Dus geduld
| Gewijzigd: 16 december 2010, 10:10 uur, door kiwitwins