Op zich zijn we het wel gewend dat hier globaal genomen veel minder sneeuw valt dan elders in het land. Witte Kerst hebben we hier ook bijna nooit terwijl in het oosten een Witte Kerst volgens mij vaker voor komt.
Geeft niets ik vind sneeuw heel erg mooi maar alleen als ik niet naar mijn werk hoef.
Nou we gaan het zien ben wel nieuwsgierig naar de hoeveelheden er dan gaan vallen.
idd. vrijdag/zaterdag vooral de sneeuw in het westen bij de juiste temps. is de verwachting. (Lees hier bericht van Jan) Dus, iedereen zal haar deel krijgen waarschijnlijk
Ik ga zeker mijn dag er niet door laten verknallen. Keep smiling!
Precies de goede insteek, ik hoop dat meer forummembers dit tussen de oren houden
ben blij dat het nu nog rustig is, want moet zo dadelijk naar ziekenhuis en effe naar mijn ouders in someren!!
die wonen in code rood nu hoop dat ik op tijd terug ben in eindhoven code oranje
scheelt toch weer een beetje he hahahaha
voor ieders veel sneeuw gewenst hoop ik dan he
straks werken op het fietsje, zie wel hoe het dan is om 2300 als ik afgewerkt ben
oja hou mijn avatar in de gaten voor verandering van code he hahaha
Waarom komt de sneeuw bom nu vanuit het noord westen en niet vanaf het noorden in 1 lange strook zoals gisteren de voorspellingen aangaven.
Zoals het nu lijkt krijgen we pas weer sneeuw om 12.00 vanmiddag, klein dompertje
dat zal toch wel. iedereen weet nu wel dat het weer moeilijk te voorspellen is?? of zeg ik nu iets raars, kan hoor.
iedereen geniet van het weer, en als het gaat sneeuwen kijk je naar buiten en zie het ook. kijk dan op je klokje en dan weet je de tijd ook.
met de vriendelijke groeten marieke.
Als ik winkel en amsterdam zie, zijn die in het groen. gelukkig.
@jan en johann + de rest van o-o ik vind het knap dat jullie dit allemaal doen. vaak komt het ook nog uit voor mijn woonplaats. klasse
Waarom komt de sneeuw bom nu vanuit het noord westen en niet vanaf het noorden in 1 lange strook zoals gisteren de voorspellingen aangaven.
Zoals het nu lijkt krijgen we pas weer sneeuw om 12.00 vanmiddag, klein dompertje
Volgens mij waren die tijden gisteren al bekend. Of er om 12 uur daadwerkelijk sneeuw valt in de oostelijke helft, is nog wel ff afwachten he.
Heerlen Code rood! Net lichte sneeuwval in de vorm van vlokken. Nu neerslag in de vorm van hele kleine sneeuw. 0,0 C
Gister ook de halo om de maan gezien mooi!
Ik verwacht de sneeuw pas na de middag als ik jullie kaarten allemaal volg dus ga nog even gauw boodschappen doen zodat het vanmiddag niet meer hoeft en ik misschien kan gaan sleeen met de kids.
BTW ik ben nieuw hier. Het weer vind ik een zeer interressant fenomeen en dan het liefst de extremen natuurlijk...Onweer, storm, extreme neerslag enz
Hoop dat de bom komt vandaag, ik ben er klaar voor hoop natuurlijk dat iedereen veilig en ongedeerd blijft maar het is natuurlijk altijd leuk als je van thuis uit kunt zien hoe het land weer helemaal ontregeld wordt hihihihi.
Ik hou de site in de gaten. Voorspellingen kan ik niet doen want daar heb ik geen verstand van , maar leer steeds meer.