Als je eerst een de berichten goed leest ipv zo'n onbenullige opmerking neer te zetten.
OT; Onderweg naar eindhoven sneeuw gehad, nu beetje motregen. Benieuwd naar vanmiddag!
Op zich zijn we het wel gewend dat hier globaal genomen veel minder sneeuw valt dan elders in het land. Witte Kerst hebben we hier ook bijna nooit terwijl in het oosten een Witte Kerst volgens mij vaker voor komt.
Geeft niets ik vind sneeuw heel erg mooi maar alleen als ik niet naar mijn werk hoef.
Nou we gaan het zien ben wel nieuwsgierig naar de hoeveelheden er dan gaan vallen.
hier in winkel regen, is niet zo erg. moet toch nog weg. Maar ehh ik vraag me af hoe het in amsterdam is. aangezien ik daar om half twee moet zijn.
alvast bedankt.
een zenuwachtige marieke
OT; Onderweg naar eindhoven sneeuw gehad, nu beetje motregen. Benieuwd naar vanmiddag!
Volgens de Belgische weerbureaus was dat de sneeuw, koudfront brengt veel regen mee voor heel Vlaanderen. Pas op het einde van het front zou er terug sneeuw kunnen vallen, dan is wel bijna alle neerslag voorbij. Het WRF-model blijft dit ondersteunen. Ik hoop dat ze het eens mis hebben. | Gewijzigd: 16 december 2010, 08:53 uur, door WimBaens
Citaat van JanKoudum, donderdag 16 december 2010, 8:29 uur Piet P. gaat in zijn stukje nog steeds voor sneeuw, ook in het Noorden!
Piet is gewoon een flapdrol! Eerst overdreven van alle daken schreeuwen sneeuw sneeuw sneeuw! En tot het laatste moment volhouden,terwijl ieder ander weerinstituut etc. al een slag om de arm hield!
Vanmorgen had ie het over regen, en je hoort m verder nergens meer over dat meneer er helemaal naast zit!