't is geen bui. Een bui is een relatief kort durende periode van neerslag, vaak intensief, dit is gewoon regen/sneeuw. Oftewel, langere tijd neerslag, over het algemeen minder intensief.
ik hoop dat, dat sneeuw is!
maar vanwege reparaties aan het stroomnet zit ik de hele dag zonder stroom.
niet heel erg fijn :S:S
verder mag ik opmaken dat in de ochtendbui amersfoort net naast de sneeuw zit.
ik merk t morgen wel
haha oost nijmegen wel en west nijmegen niet. die kaart is wel heel precies. zelfs in wijken verdeeld!
Wel is de verwachting dat het nog naar code 'Rood' gaat! Denk dat Apeldoorn, Arnhem en Nijmegen nét aan de goede kant liggen, al is Apeldoorn twijfelachtig.
ben benieuwd of die lijn nog iets westerlijker komt te liggen zodat ook eindhoven rood wordt
Als je op je woonplaats klikt dan zie je wat het gaat worden. Zelfs Nijmegen komt nog in het rood volgens de site dus eindhoven ook wel.
Ah ik zie het, je kan kiezen voor alleen sneeuw. Dat had ik niet gezien. Geen flauw idee hoe betrouwbaar deze kaarten uiteindelijk zullen blijken. Wat betreft de verwachtingen van knmi en mc liggen ze wel in de lijn.
waar lees jij dat?? zie wel de postcode staan maar niet dat het nog rood wordt hahaha
we zien wel wat het morgen allemaal brengt he
Waarschuwing vooraf vanwege ijzel,
waarschuwingsniveau oranje verwacht
geldig van: donderdag, 16. dec 2010, 05:00 uur
geldig tot: donderdag, 16. dec 2010, 16:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Donderdag morgen moet verspreid rekening gehouden worden met krachtige sneeuwval. Op Donderdag voormiddag gaat de sneeuw over in regen.
we liggen net buiten het rode gebied bij noodweercentrale..iets boven eindhoven dus
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: donderdag, 16. dec 2010, 05:00 uur
geldig tot: donderdag, 16. dec 2010, 19:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Donderdag moet verspreid rekening gehouden worden met waarschuwings relevante nieuwe hoeveelheden sneeuw.
das interessant @ www.noodweercentrale.nl | Gewijzigd: 16 december 2010, 00:30 uur, door Buffell