Volgende week stijgende temperaturen met vanaf woensdag regen
Frank Deboosere wist deze morgen toch wel iets anders te vertellen dan regen. Trouwens vanaf woensdag ging het volgens hem nog kouder worden.
Tja... je houdt er van, of haat het!
Weerberichten op GS kloppen anders meestal wel (met dank aan O-O)
onweer-online?
bliksemdetectie bedoel je .
Want daar gaat het juist om.
| Gewijzigd: 18 december 2010, 11:08 uur, door Skroei
www.onweer-online.nl bedoel je .
Want daar gaat het juist om.
Leuk he? is automatisch aangepast... Soort van censuur om eigen bestwil
Ja tuurlijk, je wilt toch weten wat er gelult word over fora's, maarja vind die website zoizo kinderachter net als die zender van ze powned ofzoiets, lekker snel van de buis halen draagt totaal 0,0 bij aan de samenleving.
Weerberichten op GS kloppen anders meestal wel (met dank aan O-O)
dan lees ik het gewoon op OO heb je gs niet voor nodig | Gewijzigd: 18 december 2010, 11:06 uur, door wappy
Ja jij kunt auto rijden, jij bent de goeiste ...... helaas zijn er mensen die een reactie moeten geven op jouw rijgedrag en kunde waardoor er ongelukken kunnen ontstaan. Het gaat er immers niet om hoe goed jij bent, maar hoe goed jij rekening (kunt / wilt) houden met anderen.
marcS' kijk naar zijn avatar
We volgen het op de voet. Probleem is dat verschillende weerinstituten verschillende versie's, verhalen de wereld insturen. Je moet deze pluim maar is bekijken.
http://www.meteoservices.be/be/home/weer/v..._ensembles.html
Ik probeer berichten op GS te relativeren en kan er best om lachen op z'n tijd.
Pownews bijvoorbeeld is misschien niet jouw ding, maar wel vernieuwend. Overigens niet altijd even sterk, daar ben ik het mee eens. | Gewijzigd: 18 december 2010, 11:13 uur, door Dennis Etten
Ja zie het nu, leuk hoor, dat bliksemdetectie automatisch wordt veranderd in o-o
Snap die rivaliteit niet.. samen dezelfde hobby...doe eens niet zo kinderachtig .
Of krijg ik nu een ban ?
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=loop1uur
in de middag neemt de bewolking toe vanuit het west-zuidwest op nadering van een actieve storing die op zee ook deze maal wordt gevoed door het relatief nog niet al te koude noordzee.
ik verwacht in de loop van de middag/begin van de avond voor zuid en midden nederland een actieve sneeuwstoring met wederom 5 t/m 15 cm sneeuw, het noorden en noordoosten krijgen wat lichte sneeuw 1-5 cm.
dit gebied verlaat pas later in de nacht het oosten en zondag avond opnieuw een actieve storing met sneeuw , nu over geheel nederland.
deze storing vanuit het zuidwesten zal maandag nog verder activeren wanneer wat zachtere lucht nederland probeerd binnen te lopen, in zuid nederland lopen de temperaturen licht op tot +2 verdr landinwaarts rond 0 t/m -2 en zware sneeuwval.
hierna wat drogere dagen en lokaal tot -15 in de nachten.
richting de kerst opnieuw een toename van sneeuw en overdag rond +2 t/m -2 en s'nachts rond -3 t/m -8.
winter zet door!!!!!!!!!! en een witte kerst voor de 2e maal achter elkaar .....wat een luxe mensen.
tot later allemaal en genieten van de sneeuw!!!!
18-12-2010
kerstavond vrijdag 24-12 een actieve sneeuwstoring over nederland met veel sneeuw, ook in de nacht naar 1e kerstdag sneeuw van betekenis.
Bron: piet paulusma FORUM
en dan moet je nog hopen dat het langer dan 2 dagen blijft liggen....
bijna onmogelijk hier om een mooie winter te krijgen.. Zeker in het westen.
mooie 30cm hier en nu zien we alweer warmte aankomen echt om ziek van te worden.
EDIT: zie nu bericht van Gerard.. lol nu maar hopen dan ! | Gewijzigd: 18 december 2010, 11:17 uur, door Zynex
Dit kaartje zal naar verwachting later nog een keer bijgewerkt worden door het KNMI.
Verder zit er nog steeds een gebied met veel kou boven ons land. (op 500 hPa)
| Gewijzigd: 18 december 2010, 11:20 uur, door Han