Het KNMI sneeuwhoogte kaartje klopt wel alleen is het gebaseerd op maar 79 stations.
Normaal zijn dit er veel meer (>150).
Het kaartje zal straks bijgewerkt worden en dus nauwkeurige informatie verschaffen.
Pritt is vaste gast hier, dus die weet echt wel hoe de vork in de steel zit.
Waarschuwing voor sneeuwval/sneeuwbuien: lokaal 5-8 cm sneeuw in het (zuid)westen.
Op de meeste plaatsen landinwaarts blijft het droog en vrij zonnig. In de westelijke provincies, vooral in Zuid-Holland en Zeeland komen actieve sneeuwbuien voor. Lokaal kan op sommige plaatsen 5 tot 8 cm vallen. Later vandaag doven de buien uit, maar vanavond komt een volgende sneeuwzone vanuit het zuidwesten het land binnen. Dit sneeuwgebied ligt rond 19 uur vanavond tot aan de grote rivieren over het zuidwesten en zuiden van het land. In de avond en nacht trekt deze sneeuwzone verder naar het noordoosten en zondagochtend arriveert het in Friesland en Groningen. Uit deze sneeuwzone kan het matig tot zwaar sneeuwen en dit geeft ook weer veel moeilijkheden voor het weg-, spoor- en luchtverkeer.
Een wintergroet, Piet P
Ja jij kunt auto rijden, jij bent de goeiste ...... helaas zijn er mensen die een reactie moeten geven op jouw rijgedrag en kunde waardoor er ongelukken kunnen ontstaan. Het gaat er immers niet om hoe goed jij bent, maar hoe goed jij rekening (kunt / wilt) houden met anderen.
Weet ik door het topic op geenstijl wie de man is wiens naam niet genoemd mag worden (lijkt wel Harry Potter hier).
jongens er staat toch voorlopige data! alleen de getalletjes zijn bevestigd, de rest moet zich nog aanpassen
Waarschuwing voor sneeuwval/sneeuwbuien: lokaal 5-8 cm sneeuw in het (zuid)westen.
Op de meeste plaatsen landinwaarts blijft het droog en vrij zonnig. In de westelijke provincies, vooral in Zuid-Holland en Zeeland komen actieve sneeuwbuien voor. Lokaal kan op sommige plaatsen 5 tot 8 cm vallen. Later vandaag doven de buien uit, maar vanavond komt een volgende sneeuwzone vanuit het zuidwesten het land binnen. Dit sneeuwgebied ligt rond 19 uur vanavond tot aan de grote rivieren over het zuidwesten en zuiden van het land. In de avond en nacht trekt deze sneeuwzone verder naar het noordoosten en zondagochtend arriveert het in Friesland en Groningen. Uit deze sneeuwzone kan het matig tot zwaar sneeuwen en dit geeft ook weer veel moeilijkheden voor het weg-, spoor- en luchtverkeer.
Een wintergroet, Piet P
Heerlijk berichtje voor de zuidwest hoek!
Nee vind je het gek dat je het niet snapt, is een website voor kleuters, niet voor mensen vanaf 16 en ouder waarvan de meeste hier ouder zijn denk ik zo | Gewijzigd: 18 december 2010, 10:56 uur, door wappy
Maar het wordt ook door tegenstanders gelezen, zie ik
Doe ik ook, altijd kijken of er voldoende ruimte is en of het niet te gevaarlijk wordt...
Ja jij kunt auto rijden, jij bent de goeiste ...... helaas zijn er mensen die een reactie moeten geven op jouw rijgedrag en kunde waardoor er ongelukken kunnen ontstaan. Het gaat er immers niet om hoe goed jij bent, maar hoe goed jij rekening (kunt / wilt) houden met anderen.
bij goed auto rijden hoort ook rekening houden met andere weg gebruikers... situatie inschatten, mogelijkheden bekijken, kijken of er ruimte is om in te halen enz enz... ook dat hoort er bij he.. stom alles voorbij knallen met 120 kan iedereen !!!
maar goed, mensen zo als u zijn waarschijnlijk het probleem op de nederlandse wegen.
En nu zeg ik er geen woord meer over. Denk dat ik duidelijk ben geweest
BTW... sneeuwploegen zijn hier aardig bezig de wegen schoon te krijgen ! | Gewijzigd: 18 december 2010, 11:01 uur, door jeffreydekam