gebeuren op besneeuwde en gladde wegen, met hun onverantwoord rijgedrag, bv inhalen waar het spekglad is.
ik ga niet zeggen dat winterbanden geen nut hebben maar denk ook is aan de medeweggebruikers die heel willen thuiskomen en zonder blikschade.
off topic: AMEN!
sorry, geen winterbanden, geen 4x4 geen traction control... en toch overal voorbij knallen...
Misschien zijn er mensen bang voor gladheid en zijn er mensen niet bang voor gladheid... en daarbij, sommige mensen kunnen rijden, en hebben voortuig beheersing.
alleen na al die nieuwsberichten vraag ik mij af of het wel klopt
ik had meer verwacht rondom de randstad
van waar komt eingelijk de nieuwe sneeuwzone!!?
http://www.wetter24.de/de/home/wetter/radar/frankreich.html
We wonen in een landje wat niet gewend is aan sneeuw. We hebben 16 miljoen inwoners en zo'n 6 miljoen auto's verwacht dan niet dat iedereen weet wat hij/zij moet doen met de winter in de sneeuw.
Als je niet goed met sneeuwrijden ben neem dan gewoon genoeg afstand en rij rustig. De mensen die wel goed kunnen rijden met sneeuw, heb geduld en respect voor de mensen die dat niet hebben. Het is niet dat we allemaal jaren van ervaring hebben, niet iedereen gaat op wintersport en hebben dus alleen maar de ervaring van ons kikkerlandje.
Heb respect en geduld. Dan komt iedereen fatsoenlijk thuis.
"U heeft nu dit jaar voor de zoveelste keer een onderwerp over het weer geplaatst waarvan precies 1 goed is uitgekomen en frappant, laat dat nu juist die van ons zijn geweest. De overige links naar onze concullega website onweer-online.nl, waar doompredikers en mensen genieten van sterk overdrijven en dan naderhand de kaarten de schuldgeven, bleken keer op keer een fiasco te zijn. Daarom ons besluit om u te verbieden om in welke vorm dan ook onze website , www.onweer-online.nl, te benoemen op uw website."
Net na kerst gaan we de dooi in.... zal toch niet waar zijn he... wil rond de jaarwisseling toch ook gewoon koud weer blijven houden....
Het weer houd rekening met het feit dat vele mensen het liefst warme handen hebben bij het afsteken van vuurwerk
Misschien zijn er mensen bang voor gladheid en zijn er mensen niet bang voor gladheid... en daarbij, sommige mensen kunnen rijden, en hebben voortuig beheersing.
Daar sluit ik me dan ook bij aan! maar pas wel op met inhalen;)
Snappen doe ik het wel, maar onwaarheden staan er zeker in!
Vreemd stukje, dat wel ja
volgens mij staat er geen onweer online
en daarbij, sommige mensen kunnen rijden, en hebben voortuig beheersing.
denken dat ze dat kunnen, die komen nu regelmatig op het nieuws.
proficiat, hoelang heb jij je rijbewijs?
Klopt niets van die quote! Gaat om onweer-online.nl/...