Die rode vlek? denk ik.
Oh ik zie 'm, boven, midden in het gebied ... ja die komt ) maar gaat nog even groeien de komende 2 uur! ~wishful thinking~
Ik zal maar zeggen : vanavond beter
stroperig langzaam, dus als ie aan land komt blijft ie misschien stroperig lang uitsneeuwen boven ons.
IK zocht een rode pit op de (blauwe) buienradar ... want die zijn het leukst
Tot een halve meter sneeuw in Nederland? Natuurlijk zal GFS 00hr run niet 100% gelijk hebben of krijgen maar toch.......
Het zal afhangen van details.
Al had ie voor 50% gelijk dan was het al mooi | Gewijzigd: 18 december 2010, 10:11 uur, door zwoof
Tot een halve meter sneeuw in Nederland? Natuurlijk zal GFS 00hr run niet 100% gelijk hebben of krijgen maar toch.......
Hmmm....nu ben ik helemaal schieuwnierig met wat voor praatje Jan de nieuwe topic zal openen | Gewijzigd: 18 december 2010, 10:13 uur, door H. Kootstra
Maar ik ben zelf van mening dat je niets te zoeken heb met normale banden in dit weer en in deze periode zie ik echt wel het nut van winterbanden in. Ze zijn in princiepe al nodig bij temps onder de +3 graden. Verschil is dan idd minimaal t.o.v. de zomerbanden, daar ligt het probleem ook meestal met de opmerking "ik merk er maar weinig van"
Sneeuwkettingen zijn verboden in nederland!
Klik hier maar, kan je zien waar het wel en niet mag.
http://www.sneeuwkettingen.com/artikel-1to...anverplicht.htm
trekt op dit moment over Frankrijk, en ziet er pittig uit!